Photoshoot i Stockholm

GOD MORGEN, fra fantastiske Geilo. Skjønte ikke helt hvor jeg var med det samme jeg slo opp øynene, men der stod min kjære med en kopp te til meg og frokosten var klar på kjøkkenet fikk jeg beskjed om. Ikke verst, kjærestepoeng ♥ Kom hit i natt rundt kl halv ett, og det har vel aldri vært så deilig å krype inntil Gard i digg flanellsengetøy med fullstendig stillhet.

Hadde en super lang, men utrolig gøy dag igår. Oppe kl 04, dro meg selv avgårde til toget og møtte beste Annette Haga på flyplassen. Veldig hyggelig med en så morsom reisepartner, vi skravlet og lo hele dagen, med utallige latterkramper gjennom hele dagen. 
 

Uansett, photoshooten vi var på, var som sagt i fine Stockholm. Ble innlosjert på Nobis hotel hvor vi holdt til det meste av dagen, med egen makeup artist, og egen hårstylist. Dagen gikk i ett, så fikk ikke sjangs til å oppdatere dere desverre.. Men bildene ble bra, og vi hadde en superfin dag tross litt dårlig vær. Flyet til meg og Annette gikk egentlig ikke før 21.30, men vi klarte å snike oss med på et tidligere fly som gikk 18.45. Gard ventet på meg på Gardermoen, og vi kjørte rett til Geilo. Var så trøtt under hele bilturen, men nektet å sove. Føler jeg må holde Gard med selskap når han kjører så langt. Men likevel duppet jeg av sånn 4 ganger, og øynene gikk i kryss et par ganger der fordi jeg var så trøtt. Haha! 
 



Skjørt & Topp Zara – Hatt Bik Bok – Sko Windsor Smith – Cardigan By Marlene Birger – Veske Alexander Wang Idag har vi INGEN planer. Det er absolutt ingenting vi må, og vi kan gjøre akkurat hva vi vil. DET er ferie det ♥ Som dere vet, skrev jeg et innlegg om akkurat dette med ferien forrige uke. Nå blir det som regel ett innlegg om dagen, eller to om jeg har mye å dele selvfølgelig! Men følg meg på insta i mellomtiden @leneorvik. Håper på forståelse! 
Vi skrives ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg