Photoshoot – Botanisk Hage

Hei og hopp fra solfylte og varme Oslo ♥ Det har vært ett langt døgn siden sist jeg oppdaterte, har så dårlig samvittighet for det. Men igår gikk det i ett fra jobb, til frisør, til spontantur ut, til søvn – og nå har jeg vært på shoot! Idag ble det rett og slett en helt strålende dag, det kunne ikke passet bedre. Det ble ikke enger og strå som ble location idag, men botanisk hage på Grünerløkka. Det er så ufattelig nydelig der oppe! Favorittfotografen min Julie tok bildene og Malene stylet håret. Hun overnattet hos meg i natt, siden hun skulle style meg tidlig idag. Hilde var også med oss ut, i tillegg til at vi møtte Mari ute. Vi var ikke ute lengre enn en times tid, litt greit å ta det rolig pga shooten idag. Var som sagt hos Hilde igår hos Hendrix, hvor vi byttet ut extensionsene, og jeg er så fornøyd! Nå har jeg 50 cm lengde, og mange fine forskjellige farger i det. Flinkeste Hilde! Nå kom jeg nettopp hjem etter photoshooten, en tur på Hendix hvor Malene jobber, og shopping i Bogstadveien. Nå skal alle dører og vinduer åpnes, og bikinien skal på! Her får dere noen “backstage” bilder fra shooten. Gjett om jeg gleder meg til å se Julie sine! *Kribler i magen* Var det ikke nydelige omgivelser?! Bare noen få smakebiter da, gleder meg til å vise dere de ordentlige bildene. Hva tror dere, blir det bra ? Ha en strålende dag herlige folk ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg