Photoshoot – behind the scenes

ÅÅÅÅÅH, jeg kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er med dagens photoshoot!! Med en fantastisk flink fotograf, en fantastisk frisør, skinn, fake fur, paljetter, sol, blå himmel, ååh perfekt. I tillegg så er jeg veldig fornøyd med sminken jeg la idag. Helt lys, ren hud, sotede øyner og nude lips. WII! Julie skulle sende meg noen av bildene allerede ikveld, og jeg klarer neeesten ikke vente. Snille Malene tok litt “behind the scenes” bilder, så dere skal jo få en liiiiiten smakebit. Men disse bildene (tatt med mitt fantastiske dårlige kamera) er jo ingenting i forhold til de Julie tok. Gleder meg til å vise dere det endelige resultatet. Julie har forresten blogg, og den finner dere HER. Dere MÅ gå inn å se bildene hennes, jeg DÅNER. Prepearing.. Jeg hadde sett for meg akkurat slik jeg ville ha håret. Men Malene gjorde det 100 ganger BEDRE. Hun er så flink!! (Jobber på Innovativ frisør på Frogner btw..) Her er det ikke ferdig da, men jeg ble så fornøyd! Dette er som sagt bare behind the scenes bilder, men jeg tenkte jeg måtte vise de til dere søtinger. GLEDER MEG SÅNN TIL RESULTATENE!! ÆÆÆÆ. Tusen takk til to fantastisk flinke jenter, dette har vært en HERLIG dag!! :* WIII Nå skal jeg møte søte Maria, vi skal nemlig på IKEA. (…Lenge siden jeg har vært der nå… HAHA) Hva synes dere om bildene?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg