Photoshoot

GOD MORGEN! Nå holder jeg på å pakke kofferten til jeg drar til Trondheim imorgen! Onsdag og torsdag skal jeg jobbe hos Centerteam, både som stylist og modell – og det gleder jeg meg masse til! Og imorgen, har jeg fri – og da skal jeg bruke dagen sammen med søskenbarnet mitt, Liliann. Hun er fotograf og har eget studio på Ila. Photoshoot skal vi ha, rettere sagt. Vanskelig å vite hva man skal pakke, men jeg tror jeg har bestemt meg for hvilke tema osv jeg skal ha på photoshooten nå… Kjenner jeg trenger nye bilder nå, i og med at jeg har blitt ny på håret osv. (Ikke så nytt nå lengre da…) Det blir så spennende. Gleder meg til å vise dere. Og ikke minst, til å besøke Trondheim by! Liker Trondheim veldig godt. Minus Værnes, for der er det mye turbulens, er det ikke ? HJELP. Storebror bor der, så nå får jeg endelig hilse på hans nye kjæreste, i tillegg skal jeg også møte noen venninner. Mye å glede seg til med andre ord. Idag flytter jeg og Rolf Ivar forresten opp til svigers. De reiste til Barcelona idag tidlig, og vi skal passe Sander til fredag! Ikveld har jeg lovet guttene jaquzzi, taco og filmkveld. Viktig å ha litt kvalitetstid før jeg reiser fra dem. Nå hopper jeg straks i dusjen, har nemlig lunsjdate med mine kjære tanter idag. Godt det, før jeg flytter. Så kan vi skravle litt! Gjett om jeg kommer til å savne klesrommet mitt når jeg flytter! Ha en fin fin dag! Kisses :* Forresten, dere MÅ lese dette innlegget her. Haha, det er skrevet av broren til to venninner av meg, de som vi var første uken i Kroatia sammen med. Jeg ler meg ihjel av han der, en skikkelig morroklomp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg