Personlig

♥ 10 ting jeg liker : – Gard sitt fantastisk sjarmerende smil og latter når jeg sier noe morsomt eller dumt – Perfekt kokt egg om morgenen, jeg koker det alltlid 7 minutter, og spiser det med egg og salt. Må-ha – Fin musikk – Å være i huset på Holmen i Bergen – Gå lange skiturer i solskinn – Å gi godt gjennomtenkte gaver til noen jeg er glad i – At venninnene mine setter pris på meg – Søndag eller hvilken som helst dag i sofaen med dyne, kjæresten og godteri – Gode samtaler og lange middager med familien min – Å spise DOC som godteri. Beste som finnes! Både de sorte og de grønne. 
That smile ♥

♥ 9 ting jeg ikke liker :  – Folk som ikke klarer å unne andre suksess – Negativitet – Janteloven, nordmenn kan være helt forferdelig stygge med hverandre av og til. Synes det er helt grusomt. – Folk som har ALT for god tid – Sure mennesker – Å ha vondt i magen – Rømme, majones eller dressing. Blææh – Mishandling – Urettferdighet ♥ 8 ting jeg kunne klart meg uten : – Reklame i posten – Kø – Mennesker som ikke sier hei eller hadet når du handler noe av de – Misunnelse – Søppelposer som lekker – Sykdom – Utgått mat – Folk som ønsker andre vondt ♥ 7 ting jeg liker ved Gard : – At han elsker meg for den jeg er – At han konstant erter meg – Måten han ser på meg på – At han liker meg best usminket – At han synes jeg er finest når jeg våknet om morgenen – At han er så omsorgsfull – At han gir meg komplimenter ofte ♥ 6 ting jeg er redd for : – At noen jeg er glad i skal dø fra meg – At noen jeg er glad i skal bli skadet – Å fly – Å dø  – Å dykke – At jeg skal bli overfalt ♥ 5 ting jeg vil gjøre i fremtiden : – Gifte meg – Få barn – Bygge svært funkishus – Reise til Bora Bora – Fortsette å sette kjæreste, familie og venner først  ♥ 4 steder jeg liker å være : – I armkroken til Gard – Hjemme – Hos familien min, eller Gard sin – På en strand, med lyseblått hav, sol, utsikt, noen jeg er glad i, og en eksotisk drink

♥ 3 ord som beskriver meg : – Omsorgsfull – Entusiastisk – Tullete ♥ 2 dårlige sider ved meg : – Utålmodig

– Blir fort småirritert om jeg har lavt blodsukker ♥ 1 ting jeg gleder meg til : Det er så mye! Men akkurat nå gleder jeg meg til norsk sommer. Fylt med kjærlighet, sol, kvalitetstid med venner, reise på besøk til familien, bo ute på Holmen sammen med Gard og hans familie, dra på hytta vår i nordnorge, spise fersk sjømat på sene sommerkvelder, drikke iskald vin, spise is og bade.  Tenkte og fortsette hvor jeg slapp i forrige uke, hvor målet er at dere skal bli enda bedre kjent med meg. Ble så inspirert av Annette Haga sitt innlegg som hun la ut igår, så da måtte jeg prøve meg på det samme selv. Håper dere liker det ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg