Personlig : 10 rare ting om meg selv

Jobber på med å lage inspirerende og varierende innlegg til dere, og mine områder fremover blir mote, matoppskrifter, litt skjønnhet, interiør og personlig. Ikke alltid like lett og komme på noe personlig å skrive, men jeg vil gjerne dele 10 rare ting om meg selv med dere. Alle har rare vaner, og ting som er litt morro å påpeke / dele..

Uten navn-2Here goes ♥

Jeg vet ikke om noen, i hele verden som er mer avhengig av lypsyl enn meg selv. Det er nesten på grensen til galskap. Jeg MÅ ha lypsylen nær hele tiden, og takler ikke tørrheten/sårheten som kommer om jeg ikke har lypsyl. Og om jeg ikke finner den, blir jeg helt gal – og leter frem alt som kan gi fuktighet, enten krem, leppestift eller lipgloss. Lypsylen hadde jeg aldri klart meg uten. Og det verste er at jeg kan ha to, tre stykker i omløp, men på et eller annet merkelig vis forsvinner de ALLTID!

Jeg har støv på hjernen, tåler ikke rot eller støv rundt meg. Jeg må ha alt på stell til enhver tid, og om ting flyter blir jeg helt stresset. MEN! Det er alltid et men. Jeg er virkelig helt HÅPLØS på orden i skuffer og skap. Det er så rart! Tvbenken, gangen i skapet, matskapet, skuffen med bestikk, skapet i gangen, baderomsskapet – det flyter over!! Jeg skjønner ikke at det er mulig. Og som Henriette påpekte i funfactsposten om meg, så er det altså nesten såppass fullt i enkelte skuffer / skap at det faktisk faller ut når du åpner, evt at skuffen ikke går igjen. Hehehe, jeg må jo bare le av meg selv. Skjønner ingenting. Uansett hvor mye jeg prøver å holde orden, sklir det alltid ut igjen.

Jeg har fullstendig heisskrekk! Jeg blir så nervøs når jeg tar heis. Den vi har i bygget til leiligheten har jeg smått vent meg til, i tillegg til at den har vindu ut mot gaten, så jeg føler meg ikke så innestengt. Men IDAG – idag stoppet den! Og jeg trodde jeg skulle svime av, haha.. Må le av meg selv når jeg ser hendelsen for meg. Den stoppet mellom alle etasjene, så det var ikke mulig å komme seg ut! I panikk trykte jeg inn alle knappene og begynte å fomle frem mobilen for å ringe securitas, og endelig etter ca 5 minutter gikk den ned i første og åpnet dørene. Dere må tro jeg var rask ut, og har aldri vært så lykkelig for å gå opp 6 etasjer før, enda etter en økt med Helle, hehe.

Jeg er husredd. Selv om vi bor i en liten leilighet på 70 kvm, så klarer jeg jaggu meg å være redd når jeg er hjemme alene. Ikke på dagen, men på kveldstid. Da låser jeg gjerne døren på badet når jeg dusjer, og stopper ofte dusjen for å høre etter lyder. Hahaha! Pingle. Og når jeg skal ut fra badet, må jeg alltid sjekke hele leiligheten for å sjekke at ingen er der, og det er til og med når DØREN ER LÅST. Altså… Herregud. I tillegg, pleier jeg alltid å sette noe foran ytterdøren når jeg skal legge meg, på innsiden. Lurer litt på hvorfor jeg gjør det, for om noen bryter seg inn, whats the difference?! Jeg ler ofte av meg selv, og vet veldig godt at jeg er helt teit. Også er det veldig morsomt å si det videre til andre da, gjøre litt narr av meg selv.. Og! En ting til, jeg sover alltid med lyset på på soverommet når Gard ikke er her.. Lurer på når jeg skal vokse av meg det?

Jeg ELSKER alt som har med Mario spill og gjøre, da føler jeg meg som et barn igjen. Og det er ikke ofte jeg får slappet av, og koblet ut så mye som jeg gjør når jeg spiller Mariospill. Det ER så gøy! Minner fra da jeg var yngre, fra da jeg og Helen ikke gjorde annet enn å spille Nintendo. Det er like morsomt enda! Jeg sitter ofte med Wii U gamepaden i fanget og er i min egen lille verden, nynner og koser meg. Hehe, Gard traff blink når han kjøpte den til meg i bursdagsgave altså, poeng i boka ♥ Det går i Mariokart, SuperMario 3D, andre Mariospill.. Åh, for en glede.

Jeg er en matelsker, og det er få ting jeg ikke liker. Men majones, rømme og dressing har jeg helt sperre for. Jeg klarer ikke å like det, helt stopp! Har en teori at jeg ikke liker majones fordi jeg dynket brødskivene mine med det på barnehagen, og siden har jeg ikke klart det. And trust me – jeg haaar faktisk prøvd.

Jeg liker å tulle meg, og gjøre merkelige ting som får de rundt meg til å riste på hodet eller le… Av og til skjønner Gard ingenting av hva jeg driver med når jeg først setter igang, hehehe. Men det er greit nok det.. Jeg har mine egen humor jeg, tenk! En annen ting innenfor samme kategori.. Jeg er ALLTID den i vennegjengen som blir gjort narr av, alle VET at de kan henge meg ut, uten at jeg blir sur – og det er noe av det gøyeste de vet. Spesielt min bestis Helen, kompisen min Mads og Espen Hilton. De tre, de er heeelt ekstreme. Men det gøyeste er jo at jeg faktisk ler av det selv også. Flaks for de. Også, tar jeg tilbake x 3. Hevnen er søt. Just saying.

Jeg er en PINGLE når det gjelder vinterføre. Altså, jeg blir helt ødelagt. Jeg ER så redd at man skulle ikke tro det. Helst prøver jeg å unngå og kjøre selv, men når jeg gjør det (les: alle jenteturer til Hemsedal) ja- da går det sakte. Veeeeldig sakte. Typ så sakte at det nesten stopper opp. Og venninnene som sitter på får klar beskjed om å bare klappe igjen, for sånn er det. Skal de sitte på med meg, så ligger vi laaaangt under fartsgrensa. De er vant til det nå, så det går noen batteriprosenter på snapchat bilder og videoer underveis. I tillegg er jeg helt nervi når jeg sitter på med noen, hvem som helst. Jeg blir helt uvel fordi jeg er sikker på vi skal kjøre utenfor eller krasje eller you name it. Stakkars Gard, han får gjennomgå hver gang vi skal til fjells for å si det sånn. Når jeg endelig kommer frem er jeg jo helt utslitt fordi jeg har vært så nervøs, hehehe. Men det har jo mye med ulykken jeg var med i som 12 åring også da, så jeg føler jeg er litt unnskyldt…..

Jeg har et energinivå som jeg virkelig ikke kan forstå meg på selv, det er noe galt med meg- jeg er sikker på det. Uansett om jeg har fri, så klarer jeg IKKE å unne meg og sove lenge. Jeg må stille klokka, må opp og oppleve dagen, kan ikke gå glipp av den nei! Åneeida du. Livet mitt er et race mot klokken, konstant. Kan ikke gå glipp av noe, og sier ALDRI nei til sosiale ting. Ikke snakk om at jeg feks kan ha en roooolig helg hjemme i sofaen. Må ut, må være sosial, måmåmå! Og dagen derpå, da skal du være sikker på at jeg slår opp øynene før klokken ringer. Jada, for klokken stiller jeg selvsagt før jeg stuper til sengs.

Jeg er en kontrollfreak. Kan like gjerne innrømme det, for alle rundt meg vet det. Jeg vet ikke hvorfor jeg har blitt det, men jeg MÅ ha kontroll på alt – i alle situasjoner. Klarer ikke la noe bli overlatt til tilfeldighetene. Det er jo positivt også, for jeg har alltid kontroll på det meste, men noen ganger kan det bli for mye. Om vi har en plan, og jeg har innstilt meg på den, går jeg heelt i kjelleren om det ikke blir noe av- for da må jeg planlegge noe nytt, eller bare innstille meg på noe helt annet. Men når jeg først gjør det, er det selvfølgelig ingen problem – men som oftest er jeg mest happy når ting går som opprinnelig planlagt, hehehe. I tillegg er jeg ekstremt rastløs og det MÅ skje noe konstant.. Jepp, I know. Jeg er helt håpløs. Heldigvis, og merkelig nok er de rundt meg glad i meg likevel, and that is all that matters.

Uten navn-8
Nå er det deres tur – fortell meg noen rare ting om dere selv, da ♥

37 kommentarer
    1. Haha jeg er heeeelt lik på deg med det lypsyl greiene! MÅ ha lypsyl og har sikkert 5-6 stykker overalt! Mer krise å glemme lypsylen enn iPhonen! Og håndkrem..må håndkrem!

    2. Godt det er flere som er kontrollfreaks og går i kjelleren hvis ting ikke går som planlagt! Følt meg litt alene på det punktet, for jeg er den eneste i vennegjengen som er sånn. Så takk gud for ærlige og fantastiske mennesker som deg! 😀 :p Må si denne spalten likte jeg godt, føler jeg fikk se en ny side av deg og følte til og med jeg ble litt bedre kjent med Lene utenfor bloggen 🙂 flott initiativ!

    3. Haha! Artig 😀 Og den husredselen kjenner jeg veldig godt igjen. Jeg er ikke så husredd av meg til vanlig, men da Paul døde, så ble jeg så husredd at jeg klarte ikke engang å sitte ytterst i sofaen på stua, for da fikk jeg “utsikt” inn mot kjøkkenet, og da fikk jeg alltid en ekkel følelse på at noen skumle folk (ikke Paul nødvendigvis) skulle hoppe ut av kjøkkendøra..eller åpningen heter det vel. Klarte ikke engang å være alene hjemme i leiligheta mi heller. Husker jeg skulle dusje en kveld..Jeg var så redd at jeg skrek i telefonen om at mamma måtte komme å hente meg. Turte ikke engang å skru av lys eller låse døra, jeg sprang heller ut i bare nattpysjen, neddrukna i tårer..Dette var ikke lenge etter at Paul døde. Kanskje ei ukes tid etter begravelsen eller noe. Faktisk så opplevde vi allerede dagen etter han hadde gått bort, at noen sa hallo til oss midt på svarteste natta. Klokka var fem om morgen, og plutselig bråvåkner både mamma, bestefar og jeg til at noen roper hallo. Var ingen skummel stemme, men en vennlig og kanskje litt nysgjerrig mannestemme..Bestefar stod opp og utrolig nok så var det ingen andre enn oss i huset som svarte. Tydeligvis så er det mye aktivitet i det huset, og jeg tror ikke på sånne ting engang..Så det var vel etter det at jeg blei sykt husredd. Fikk hele tiden vrangstanker på at gjenferd skulle titte i speilet bak meg, mens jeg pusset tenner eller noe. Det var helt forferdelig!Men rare faktaopplysninger om meg..?? Hehe..Hvor skal jeg starte?? Hahah..Neida..Joda..Neida..JO!! Her er en liten rekke:1. Jeg hater å lage mat! Kan ikke fordra det. Syns det er kjedelig og en vanvittig til tålmodighetsprøve. Kall meg gjerne lat, men skal jeg lage mat, bør det gjøres sammen med noen andre, slik at jeg har selskap..For ellers går det aldri.2. Jeg er veldig lik deg når det kommer til kosthold. Eier ikke rutiner på når måltidene skal inntas, og er heller ikke flink på å spise sunt. Du er jo det nå da, men sånn fra før så er vi nok veldig like. Jeg kan lett spise en hel pizza aleine uten å bli mett, men så blir jeg sulten igjen etter to timer og da orker jeg ikke å lage noe. Så da går det gjerne en halv dag da, før jeg får spist igjen. Helt håpløst! Skulle nesten ha hatt et spark bak eller Hellstrøm på besøk, for jeg er virkelig ikke flink på matrutiner. Det går rett i søppelbøtta med en gang. Jeg er flink å handle mat, men å lage mat – NIKS! Liker det bedre når det er til flere, men ikke til meg selv alene.3. Helt siden jeg var bittelita, har jeg alltid hatt en tendens til å legge meg med to sokker og våkne opp med en neste morgen. Mamma har vært helt fortvila over dette i lange tider, at hvis jeg i det hele tatt klarer å våkne opp med to, så får hu mildt sagt hjerteinfarkt. Blir så overraska vettu. Haha. Men det synet av å se meg om morran – HAHA, jeg dør! Vi snakker nattbukse på halv åtte, hår som rekker til ekvator og en sokk. Gjerne med gårsdagens sminke langt nedover knærne..Rene dronninga, jeg! Haha.4. Mens vi snakker om sokker, så er jeg også veldig flink til å strø dem utover alle rom. Og da snakker vi bare en sokk av hver sort. Mens den ene ligger i et eller annet hjørnet i ett eller annet rom i leiligheta, så ligger den andre i skittentøyskurven. Jeg er også en mester på å stjele sokker med mamma, så hver gang hu kommer på besøk, så må vi dra på sokkejakt for å finne alle parene. Altså – jeg bare sier det, jeg ler meg skakk i hjel hver eneste gang. Mamma har nemlig fått en forkjærlighet for å mobbe meg med disse sokkegreiene mine, at nå går jeg under navnet “Sokkemonsteret”! Haha!! xD5. Jeg er en skikkelig tenkejente. Spesielt når jeg er alene (noe jeg er forresten 90% av døgnet). Hører jeg på musikk for eksempel, kan jeg drømme meg sånn vekk at jeg plutselig begynner å smile og flire helt uten videre. Haha. Vet ikke hvor mange ganger jeg har blitt mobbet for dette, jeg..Men det skjer hver gang! All den tenkingen min resulterer også med at jeg ofte bruker en halv dag på å stå opp fra senga eller en halv natt på å legge meg. Kan fint våkne grytidlig om morran, men å stå opp – det gjør jeg ikke før laaaaangt ut på dagen. For din del, høres det helt sikkert absurd ut, og tro meg – det er dritkjedelig. Når jeg har stått opp, så har folk flest akkurat kommet hjem fra jobb og spist ferdig middagen allerede. Da er det frokost tid for meg..Hva da, treige snegle???6. Jeg er tidenes skravlebøtte. Kan skravle til munnen min blir tørr og halsen blir seig, og til og med da, så blir jeg aldri ferdig. Hvordan folk i rundt meg har klart å overleve dette, har jeg ikke snøring på, men de skal hvertfall ha cred for at dem ikke sovner hver gang munndiaren min tar HELT av! Har opplevd flere ganger at folk nærmest må avbryte meg fordi jeg skravler i ett kjør og lar ikke andre få komme til. Det er håpløst. Hadde det eksistert enn munnbryter som man kunne slå av og på skravla, så skulle jeg gledelig ha kjøpt en, foråsidetsånn! :D7. Jeg ELSKER å ha det ryddig og rent. Da trives jeg bedre og jeg føler meg også bedre. Jeg er ingen kontrollfreak, men å ha det ryddig og rent, gjør at hele tilværelsen min blir 100%. Dette er jeg nok ikke alene om, men det som er greia med meg da, er at jeg er HÅPLØS på å rote. For meg så er det å vaske, rydde og støvsuge bare en tålmodighetsprøve som aldri går til topps. Altså – du kan si jeg har en tålmodighet som rekker til kneet. Uanz hva jeg skal, så er det bare et ork alt sammen. Til og med å hente post, er sånn BAAH – greie for meg. Det er tåpelig, jeg vet det. Men som jeg sa – tålmodigheten min rekker til kneet. Så det funker ikke med, med mindre noen river meg i øra hver gang jeg ikke orker å gjøre noe som helst. Igår tvang jeg meg selv til å shine leiligheten, for da skulle jeg få besøk. Da kan jeg være flink til å ta et tak, men ikke ellers..Da går det rett vest..Kanskje jeg skal begynne på husarbeidskole? Hmm..Høres ikke dumt ut..Hehehe!!Har sikkert flere rare egenskaper å fortelle om, men nå er jeg nesten i ferd med å skrive en roman, så jeg får avslutte. God helg Lene når den kommer, og håper opplysningene om meg fikk deg til å flire deg istykker. Haha..Neida..Joda..Jo..

    4. Hei Lene. Elsker bloggen din. Kan du legge ut nye bilder av leiligheten din. Den er så inspirerende. Prøvde å Google den frem men da kom jeg til den gamle bloggen som ikke eksisterer lengre derfor får jeg ikke se bildene. 🙂

    5. Du virker som ei herlig jente, Lene! Synes det er gøy at du deler så mye av deg selv med oss 🙂 Kjenner meg forøvrig VELDIG godt igjen angående den lepsylen – jeg er helt lik! Ha en fin torsdagskveld ♥

    6. Kjenner meg igjen i en del ting som det med lypsyl, (har jeg glemt den eller en andre ting å ha på leppene er det KRISE), støv på hjernen og at alt må være på stell (ting som står skjevt og rot er NO NO, ene romvenninnen min ler av meg fordi hun synes jeg er så nøye på det), husredd (liker ikke være hjemme alene om kvelden/natten, da innbiller jeg meg litt av hvert), majones/rømme/dressing (jeg og pappa har aldri likt det, mens mamma og broren min er glad i det) OG det med å tulle rundt slik at andre bare rister på hodet 😀 flere ting..Jeg er avhengig av vann, må ha med meg vann omtrent overalt (er tørst omtrent hele tiden), Elsket Melodi Grand Prix da jeg var liten (tok det opp på vhs og så på det om og om igjen så jeg kunne alle sangene. Jeg og venninna mi fant ut hva vi syntes det hørtes ut som om de sang på norsk, ganske morsomme interne vitser den dag i dag)

    7. HAHA!! Jeg er akkurat lik ift Lypsylen!! Har iallefall 1 i hvert rom. Har tre under puta og to i nattbordsskuffen… Herregud!!

    8. Hei Lene! Så gøy å lese om deg personlig, føler det er lettere å lese bloggen din når man vet mer om deg. Her er noe rart om meg: jeg er kontrollfreak, får ikke sove uten å ha lypsyl på lippene og håndkrem på hendene, jeg pleier å bite meg selv inne i munnen når jeg tenker på noe eller konsentrerer meg (det skjer automatisk), når jeg har mensen så blir jeg så godtesyk at jeg spiser nesten hva som helst som er søtt, når jeg står i kø på butikken begynner jeg av og til å nynne for meg selv (like flaut hver gang jeg oppdager det), jeg takler ikke et uryddig kjøkken, jeg hater geiter og vind, jeg er også livredd for geiter, jeg elsker å rydde i klærna mine og får lett et behov å rydde bort det som jeg ikke bruker, jeg elsker (!) resirkulering (er lite mijøbevisst bortsett fra dette) og jeg elsker å brenne lys (desto kjekkere er det om det brenner ned og jeg må skifte, dette er ikke ironi en gang).

    9. Tusen takk for ett morsomt innlegg der vi lærte mye om Lene 🙂 Dette vil vi ha mere av 🙂 Tommel opp!! Gjerne at Gard og venninner skriver igjen 🙂 Kjempe gøy 🙂

    10. For et morsomt innlegg! Var herlig å lese igjennom og jeg følte jeg ble bedre kjent med deg 🙂 Jeg selv har helt støv på hjernen og er veldig perfeksjonist til tider. Visst en pute ligger feil MÅ jeg rette på det og jeg har tatt meg selv i å småkjefte på venninnene mine visst de skulle rote til en liten ting på rommet mitt, haha! Blir oppgitt av meg selv til tider :-)- http://www.katrineaastorp.blogg.no

    11. Artig innlegg:) noen av mine rare ting er: må alltid sove i samboerens del av sengen hvis han er bortreist, tror jeg har det fra jeg var lita og syntes det var stas å sove i de andre i familiens senger hvis de var borte. Er ikke så overflateryddig, men elsker organisering (helst etter farger). Elsker rengjøringstips og lignende nettartikler, elsker frokost uansett om det er havregryn eller hotellfrokost. Må alltid sjekke klokka før jeg sovner, har heldigvis blitt litt bedre etterhvert som jeg blir eldre, men må liksom vite på minuttet når jeg sovner (og våkner). Hater bulker fra klær, kjøper strømpebukser 3 størrelser for store fordi jeg er redd for at strikken i livet skal lage bulk (dette er helt uavhengig av vekta mi og dagsformen min, har bare noia for bulker) 😉

    12. Du er helt lik meg 🙂 Så gøy! Skulle ønske du var venninnen min. Håper jeg møter deg ute i Oslo en gang.

    13. Bra innlegg! Jeg måtte le, det høres ut som om du beskriver meg i avsnittet om å være husredd. Jeg gjør akkurat det samme, så du er ikke alene 😉

    14. Hi hi, ler** Jeg:MÅ ha kafffi, alltid! 🙂 Tåler ikke tanken på sokker oppi sengenFår ikke sove om sengetøyet IKKE matcher.. Ikke kom til meg med to ulike mønstra sokker… gjerne i ulik farge også…. ææhhh ! Bruker Rømme til potetball og tyttebær til laks! Bruker aldri oppskrift, sikkert derfor frøken Olsen aldri kan servere kake… Drikker IKKE iskaldt vannPusser tennene i lunka vann.. ! Hvis jeg får en ide, MÅ DET SKJE MED ENGANG!:)Takk for et kjempe gøy innlegg 🙂

    15. En av mine verste uvaner er at jeg ELSKER å utsette ting til siste liten, spesiellt husarbeid. Og når jeg ser at klokka nærmer seg noe jeg skal rekke eller noe jeg må gjøre blir jeg plutselig supereffektiv og gjør 10 ting på en gang på 5 minutter! Merkelig når jeg bare kunne brukt tiden min bedre. Jaja, noen laster må man ha 😛

    16. Hehe artig lese da kjenner meg igjen i flere:) spes med sitte på eller kjøre på motorvei..redd for dø..helt latterlig..Å det med lyset på da aleine.må ha lys utenfra så ikke blir helt mørkt inne på soverommet.Skummelt vettu.hehe.Kanskje jenter er mer redde? jeg ble ihvertfall ille etter fikk barn..Redd noe skal skje meg for hva skjer da med han..Teit tenke det vet jeg jo.hehe.Artig lese litt annerledes innlegg syns jeg ihvertfall..Fikk en god latter å det er jo bra:) Kjempe fin kolleksjon du kommer ut med å forresten <3

    17. Det er så godt å høre at vi er flere som sliter med å være perfeksjonistisk, kontrollfreak og husredd. Jeg kombinerte disse tre, flyttet som 24 åring helt alene og resultatet ble en OCD av en annen verden. Jeg er så redd for at noen bryter seg inn, det begynner å brenne eller noe annet fælt skal skje at jeg må sjekke dører, vinduer, stikkontakter, alt med strøm, alt med vann.. Bruker fort 1 time før jeg kan legge meg om kvelden. Fryktelig frustrerende! Men det øyeblikket kjæresten sover over, så er det null problem.

    18. Artig å lese! Det er så bra å se at du jobber for at bloggen skal være best mulig og leserne fornøyde, setter pris på det og det viser jo kvalitet!:) Jeg er akkurat lik deg når det gjelder å komme seg opp om morgenen og få dagen med seg. Jeg virkelig elsker når jeg er inne i en døgnrytme hvor jeg våkner før vekkerklokka som er stilt til 7, står gjerne opp kl 6 jeg! Men ulikt deg trenger jeg ikke gjøre noe hele tiden, bare det å stå opp og spise en lang frokost og ha hele dagen foran meg er fantastisk. Også blir jeg kveldstrøtt. Er ei fjelljente, så ofte er jeg på fjellet/på tur flere timer om dagen, evt hele dagen, og det beste jeg vet er å bli trøtt kl 9 om kvelden når jeg har brukt kroppen godt. Men folk er vant til det, hehe:p

    19. Lo godt når eg leste det ja, blir også fort engstelig når kjæresten er borte på kveldene 😉 Men hvor er genseren fra, lovley!!

    20. Ikke ta dette feil nå, men har du vurdert terapi? Det må vaere utrolig slitsomt å vaere så redd for å vaere hjemme alene når man er en voksen kvinne, det er ikke normalt i det hele tatt og det går an å få hjelp med det. I terapi kan du komme til bunns i hvorfor du er livredd for ting som (heldigvis) er ekstremt usannsynlige. Det du beskriver er kjempelikt hvordan jeg var som barn, har heldigvis vokst fra de fleste redslene og resten har jeg kontroll over og nå bor jeg mutters alene midt ute i skogen! Koser meg masse alene og glemmer ofte å låse döra… Men jeg husker godt hvordan det föltes og det var ikke noen god fölelse i det hele tatt. For meg var det flere ting som lå bak men ffa at det herjet en massemorder i den lille bygda der jeg bodde og at jeg som 8 åring så politiet hente ut likene av noen jeg kjente fra huset deres,… Når voksne har slike irrasjonelle redsler har det alltid en årsak og for å leve opp til sitt fulle selv så bör man gjöre noe med det. Ikke bare bagatellisere det og si at du er töysete for det er du ikke, det er ingenting du kan noe for. Men du behöver ikke ha det sånn. Håper du tenker over det Lene, tror det ville hjelpe deg mye å snakke med en terapeut om dette. Tenk så deilig å kunne nyte å ha huset helt for seg selv og gjöre akkurat det du har lyst til? :)Klem

    21. Åååh, herregud, du er jo bare så søt, Lene:-):fikk meg en god latter flere steder her, hihi! Kjenner meg godt igjen det med å være hjemme alene, skrur av vannet i dusjen for å høre etter lyder, huff, er morsomt å snakke om det i ettertid, men fæl følelse der og da! I tillegg er jeg sykt redd for å gå alene ute når det begynner å bli småmørkt, selv om det kun er snakk om noen meter, skikkelig pysete av meg jeg og, haha:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg