Perfekt night

Da er min kjære i hus, glede på jord! Vi har tent stearinlys, jeg står over grytene og tilbereder hjemmelaget viltgryte. I tillegg har jeg slengt sammen en gulrotkake som vi skal nyte til dessert. Tv’n står på og vi skal se urørt finalen! Så ikveld blir det kos, kos og atter kos – og akkurat nå er det bare helt perfekt. Lykkeliten! Og lykken i livet .. Love you :-* Endelig husmor igjen, elsker å lage mat til andre enn kun meg selv! Mye godis som vi skal trykke i oss her altså, mm. I skrivende stund har jeg hoppet i joggisen, så nå er det duket for kosekveld med kjærleiken. Fin fredagskveld til alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg