PERFEKT MELLOM MÅLTID

Annonse
OLYMPUS DIGITAL CAMERAET PERFEKT MELLOMMÅLTID ♥


Hei på dere skjønninger ♥ Tenkte jeg skulle tipse dere om et sunt, friskt og digg mellommåltid med en av mine favoritt meieriprodukter Skyr®. Hver mandag har vi ukes handling, det synes jeg er så lurt, og man sparer veldig mye penger på det. Skyr er en av produktene vi hamstrer inn av, i alle mulige smaker, synes det er supergodt og veldig enkelt. Både til frokost, lunsj, kvelds og mellommåltid. Til frokost, lunsj eller kvelds anbefaler jeg at man enten spiser en skyr i tillegg til knekkebrød eller brød, eller at man slår til med to skyr og litt bær og nøtter feks. Det holder ihvertfall plenty for meg, men mengden må man jo selvfølgelig styre selv.

For meg er dette måltidet et perfekt mellommåltid etter treningen, eller som en lett lunsj om jeg spiser to. Gjort på 1 -2 – 3 og smaker så friskt!

Du trenger • en boks skyr med mango og ananas • ananas • kiwi • mandler • 
OLYMPUS DIGITAL CAMERAGrønn te og iskaldt sitron vann er veldig digg til, og alt passer veldig godt sammen. Ta gjerne to bokser skyr og ekstra mandler om du er skikkelig sulten, men en passer godt til mellommåltid mellom frokost og lunsj ♥
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASå er det bare å nyte et sunt måltid med Skyr ♥ Du kan lese mer om smaker og varianter her. Enjoy lovelies!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg