Perfekt kvelds- og søndagsaktivitet

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

I går skinte solen, og jeg var så heldig å få ta med meg en leser, Anja og venninnen hennes Natali på The Hatters Tea Party. Vi var utendørs på Ingensteds på Grunerløkka. Nydelig sted, rett ved elva. Der hadde noen av United Influencers jentene disket opp med skikkelig hygge-stemning altså, det må jeg si! Tusen takk for en super trivelig ettermiddag. Sol, langbord, kaker, godteri og te, tea party i ordentlig stil med andre ord.

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

Etter teselskapet, fikk alle hver sin goodiebag, ble hentet og satt av på Colusseum. Her var vi så heldig at vi fikk gå på verdenspremieren av “Alice Through The Looking Glass,” altså la meg bare si : Jeg ELSKER Disney, er en ordentlig Disney jente og liker å leve meg inn i disse fine filmene. Jeg har jo sett film nummer én, og måtte jo selvfølgelig se film nummer to også. Den kan så absolutt anbefales!

Processed with VSCO with hb1 preset

Så ta med foreldrene dine, venninner, eller kjæreste på en ordentlig kino date, for å se denne filmen! Kos dere med popcorn, brus og snoperier og slapp av i to timer mens filmen går ♥ Husk 3D briller, om du har det. Visst ikke får du kjøpt det der!

En fantastisk fin ettermiddag med fine mennesker og ikke minst var det veldig trivelig å være med Anja og Natali! Visst dere er nyskjerrige på filmen, kan dere se en liten smakebit her : Alice Through The Looking Glass. Billetter til kinoen fåes kjøpt her.

Nå skal jeg på trening i det fine været ♥ Nettopp vært og gått en herlig tur med lille Levi i parken, er så ufattelig fint ute nå for tiden. Nydelig vær, fuglekvitter, grønne trær, og blomster som lukter himmelsk. Ah, nyt! 

4 kommentarer
    1. Hei, fine Lene. Elsker bloggen din om dagen! Du stråler, og det kommer virkelig til uttrykk. Blir så inspirert, og får masse energi hver gang jeg kikker innom. Så tusen takk.

      Fullstendig off topic: Under lanseringsfesten din på Bar Vulkan i fjor vår og senere i et bryllup (tror jeg..) hadde du en uendelig vakker flette som frisøren din hadde hjulpet deg med å lage. Jeg mener du sa det var brukt flere pakker med clip-on extensions. Hvis dette stemmer – hadde du kjøpt disse selv, eller var det noe du kunne låne i salongen? Vet du hvor det kan kjøpes eventuelt, og er det en spesiell type mht festeanordning? Jobber frisøren fortsatt i nevnte salong btw? Ønsker å forsøke noe liknende.
      Ha en fortsatt fin kveld.
      Klem, h <3

      1. Hei Hege! Åh tuuusen takk <3 Kjekt 🙂 Det gleder meg å høre!

        Ang håret, så hadde jeg flere pakker clip-ons selv, fra Rapunzel. Fletten er en 3D flette! Du kan sikkert ringe til Elisabeth på Hendrix Hair Pilestredet og sjekke om hun vil gjøre det for deg <3 KLEMMER

    2. Hei Lene! Bloggen din er virkelig fantastisk om dagen, du sprer så mye glede! Jeg lurer på om det fortsatt er mulig å prøve skoene dine i en butikk, mener å huske at jeg har lest at det var en periode man kunne prøve de i en butikk på aker brygge? 🙂
      Stor klem til deg!

      1. Åh så hyggelig og høre Madelen, TAKK <3 Nei, dessverre. Ikke nå lengre! Hva tenkte du på? Str? 🙂 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg