Perfekt fridags-aktivitet

Hei hallo ♥ Nå er det lenge siden jeg har tipset om noe i byen min! Jeg elsker Oslo litt ekstra om dagen, det er utrolig varmt og deilig i luften, solen skinner, mennesker over alt og rett og slett innmari god stemning.

På torsdag hadde jeg en lunsj-date med min bestis Malene, været var upåklagelig, så jeg foreslo for henne at vi skulle sykle avgårde til fantastiske Sørenga, noe vi gjorde. Bare det å sykle er jo en frihet i seg selv, jeg elsker å sykle! Morgen som kveld, det er så utrolig koselig! Det blir mitt nummer én fremkomstmiddel i tiden fremover. Sørenga is the place to be på en fridag – og ellers, men når Sørenga bader i sol. GO THERE.

Og det dere skal gjøre der, er å ta dere en latte med.. WAIT FOR IT .. Kokossirup på den ene kaffesjappa som ligger midt på stripa der. Er altså det beste. Noen som vet hvor jeg kan hamstre en god kokossirup?

Men. Så har dere et annet sted å besøke. Vi var der på Erik (mannen til Maria) sin bursdag for en stund siden og jeg falt pladask for stedet, maten, drinkene – alt. Besøk COYO, og bestill quesadilla med chorizo. Det bare går ikke an at det er så godt! Sitt ute, og NYT!

Kremt- ja vi var litt sultne vi da. Ble litt vel overkant mye mat for to tutter! Dere må også bestille guacamole som de lager til dere ved bordet – ahhmazing!

To glade!
Jeg har på meg jakke fra Zara – jeg bare elsker den!

Etter maten rullet vi oss videre på syklene våre, kjøpte godteri på veien og videre for å banke på vinduet hos Henriette, Egil og Noah – og der ble vi hele kvelden. For en deilig dag! Kvalitetstid er virkelig det jeg setter høyest av alt ♥

15 kommentarer

Siste innlegg