Perfekt base

Tenkte å gi dere litt sminketips til den perfekte basen. Basen jeg bruker både til hverdags og til fest. Jeg har brukt / og testet ut så mange forskjellige  – og gode foundation, pudder osv. Men jeg faller alltid tilbake på produktene fra GloMinerals, som jeg har brukt av og på i over ett år nå. Liquid foundation i fargen honey light. gloPerfecting powder, og gloPressed base i fargen natural fair. Denne flytende foundationen bruker jeg kun på områder som er litt røde osv. Under og over øynene. På kviser og urenheter er den også veldig god. Jeg bruker den ikke i hele ansiktet. Selv om man også kan det. Men det synes det er litt “waits” av foundation . . Ihvertfall om man har et godt og dekkende pudder over. Som nummer to, bruker jeg alltid (!) gloPerfecting powder. Det er ett gjennomsiktig, pudder som matter ned og absorberer overflødig olje fra ansiktet. Tror dette er det tredje pudderet jeg bruker på kort tid. Det fungerer utrolig godt for de som har problemer med litt fet hud. Denne påfører jeg i hele ansiktet med en bred kost. Jeg avslutter alltid med dette lyse pudderet, som er hovudsminken. Jeg har gått over til helt lys, for jeg får en følelse av ren og fin “porselenshud” om jeg kan si det. Dette dekker utrolig godt. Noen kan lett føle seg litt blek, og da er det veldig fint med litt solpudder på kinnbena. Om man ønsker det. gloMinerals har – 20 % på alle sine produkter nå, og det hjelper jo litt på for de som trenger ny basesminke. Salget finner dere forresten her. Noen andre som bruker gloMinerals, og som er fornøyd ? (Reklame)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg