Perfekt..

.. Ja, det kan både jeg og Rolf Ivar skrive under på. Vi har nettopp spist en absolutt PERFEKT biff. Mmm, uansett hvor mett jeg er får jeg vann i munnen av å tenke på hvor god den faktisk var. Før har vi alltid kjøpt entrecote, og forskjellige pepperbiffer osv – men idag kjøpte vi en utrolig mør indrefilét av storfe. Og den smeltet virkelig i munnen. Lørdagskos i heimen. God mat, skal vi danse, stearinlys og alt for mye smågodt. Koser seeeeg! :* Idag kan jeg med hånden på hjertet si at jeg ikke har gjort NOE som helst fornuftig. Men mat har jeg i det minste laget. Og så har jeg vel faktisk shinet leiligheten også da. Ja… Og handlet inn mat. Joda, litt fornuftig har jeg likevel gjort. Og så har jeg jaggu vært i byen også. Igår kjøpte jeg en kjempefin jakke på H&M, den var på salg til 100,- og jeg kunne ikke tro mine egne øyner, for den var SÅ fin. Så idag måtte jeg tilbake for å kjøpe den i svart. Her er den beige.. Elsker snittet på den. Og fargen ikke minst. Lene likes beige. Jeans og topp BIK BOK // Sko J.C // Veske Zara // Klokke herfra (annonse) // Smykke BIK BOK Nå sitter vi her med beina godt planet på bordet og munnen full i usunnheter. Ahh – lørdag :* Ta vare på dere selv leserene mine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg