Perfection

Dette her er skoperfeksjon i mine øyne. Jeg ELSKER de! Har siklet på de en evighet nå, og igår slo jeg til. Dette er sko jeg kommer til å ha LENGE. De er så awesome til jeans! 

Donna Black fra ACNE, de finnes også i brun har jeg sett på nett. Elsker cowboypreget de har over seg. Og gleder meg til våren/sommeren kommer, slik jeg kan bruke de til dongerishorts ♥

Va de ikke fine? Her er det herlig morgenstemning, solen skinner inn. Har vært så grått de siste dagene, så det var utrolig deilig å våkne til solstråler inne på stuen. Nå skal jeg gjøre litt forberedelser, jeg har et veldig viktig og spennende møte i morgen tidlig. Og om noen timer kommer min elskede kjæreste hjem igjen, hurraaaa som jeg gleder meg!! Han har jo bare vært borte siden torsdag, men jeg savner han hele tiden jeg.. Herlig følelse ♥

I koppen har jeg iste fra kaffemaskinen, med isbiter i. Forfriskende og veldig godt! G O D  S Ø N D A G !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg