Pepsimax konkurranse

Folkens, dere husker den geniale pepsimax kampanjen som G-sport har nå? Det er bare 3 dager igjen av den, og dere må benytte dere før den går ut! Selv har jeg vært og kjøpt inn enda flere pepsi max flasker enn jeg allerede har – for jeg skal ihvertfall benytte meg av kampanjen før den går ut. Kampanjen er som følger : Du får -100,- i rabatt hos G-sport for hver 0,5 flaske pepsimax du kjøper. Dvs om du handler for 1000,- og har 5 kupongkoder – får du halv pris på kjøpet ditt! GENIALT! Gå inn og registrer kupongkodene dine HER. Pepsimax konkurranse : Jeg har bestemt meg for å kjøre en konkurranse for dere som går inn og registrerer dere. Og jeg kommer til å dele ut denne goodiebagen som full av sminke, hårprodukter og lignende herligheter – en fantastisk goodiebag med andre ord! Dette må du gjøre for å være med i konkurransen : Registrere din kupongkode HER. (Om du ikke har Pepsi Max liggende, foreslår jeg at du smetter på butikken og kjøper inn noen) Legge igjen en kommentar om at du har vært inne og registrert kupongkoden din. Legg igjen email adressen din. Jeg kårer en vinner om 3 dager, så HENG i. Og masse lykke til ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg