Peplum top

GOD MORGEN ♥ I skrivende stund sitter jeg i sengen og jobber litt, mens min kjære sover ved siden av meg. Idag reiser han hjem, men vi skal kose oss hele dagen siden flyet ikke går før i 11 – tiden ikveld. Igår skulle vi egentlig ha folk hjemme hos oss, men vi flyttet festen opp i Parkveien til to kompiser av oss. Og der tok det av kan jeg si dere, morro morro fest! Ble en liten tur på byen, før vi ruslet hjem og gomlet nydelig pizza til nattmat. Ingenting er som nattmat. Formen er på topp idag! Gleder meg allerede til denne dagen, bare kos! Her kommer antrekket fra igår. Jeg fant det faktisk på under 10 minutter. Og jeg lette ikke engang, det bare var der. Elsker når det skjer! For når man leter, da skal man være sikker på at man ikke finner noe . . Skjørt Cubus // Topp BIK BOK // Sko Zara Laget som sagt hjemmelaget pizza igår. Med kjøttdeig, bacon, sweet chili og ananas. Deilig og fylle magen med før vi dro ut. Nammenam! Tok desverre ikke bilder underveis, så det blir ikke noe oppskriftsinnlegg . . Forgive me. God søndag til alle i regnværet ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg