Peel off mask

Over en liten periode har jeg testet ut en ansiktsmaske fra JorgObé. En svart maske som man smører på ansiktet (tykt lag) og som virker i 25-30 minutter, deretter er det bare å dra den av. Jeg digger den ♥ Ikke bare fordi at jeg ser ut som jernkvinnen med svart maske/ansikt – men også fordi den gir meg en myk og jevn hud, samt fjerner hudormer og renser porene mine i dybden! Føler meg veldig ren og fresh etter en sånn ansiktsmaske. I tillegg til dette reduseres hudens overfløgdige fettproduksjon (som sikkert de fleste av oss kjenner til?) og bidrar til å hindre nye hudormer. Kan også nevne at produktet ikke inneholder parabener. IKKE LE nå da ♥ He he.. Så vil jeg bare advare om at om dere er sulten før dere har på masken, så spis før dere gjør det, hihi. For den blir superstiv og det går ikke ann å smile engang. Jaja, 30 smilefrie minutter kan man ofre for penere hud? Masken får dere kjøpt her Og en liten godnyhet! Det er fri frakt til 17 februar. Bare skriv inn kode “svart” når dere sjekker ut ♥ Noen som har prøv denne?? Jeg og Malene har jentekveld her hjemme, så vi skal smøre oss inn senere ikveld. Woho! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg