– Pearls –

– Accessories from my collection BIK BOK BY LENE ORVIK – Hit the stores and BIKBOK.COM 14 November

Hei dere, og god torsdag ♥ Jeg har sittet med macen i noen timer allerede, må få unna en del ting før møte med BIK BOK på deres hovedkontor, og deretter straka vegen til fjells. Som jeg gleder meg. Været ute er helt pyton, men det er da det er ekstra hyggelig å sitte i en god og varm bil, og kjøre til fjellet. Ikveld står lam og rødvin på menyen. Over ser dere litt av tilbehøret som hører til kolleksjonen min for BIK BOK. Perler og gull er jo veldig i vinden, jeg har designet det litt tynnere, slik det blir enda mer minimalistisk. I tillegg har jeg laget noen øredobber som er litt annerledes. Jeg synes de er Så fine! Disse kommer det to av, ett sett med perler og ett sett uten perler. Og ringen? Det er min favoritt, jeg elsker den. Så enkel, men så fin ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg