Pearls and sequins

Her er antrekket mitt for lanseringsfesten imorgen, denne kjolen er en av mine favoritter i kolleksjonen. Gleder meg til å ha den på ordentlig for første gang, og vise den frem for alle som kommer! Måtte også bare vise dere den fine labelen som jeg har på alle produktene i kolleksjonen. Var den ikke fin? Det er min utrolig dyktige venninne Hanne Årsnes som har stått for designet, og jeg er så fornøyd med resultatet. Skoene og vesken er også fra kolleksjonen ♥ Den fine fjæren er fra Milla Boutique.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg