Peaks hair – Hendrix

Igår gikk dagen i ett, fra pressevisninger, til pakking, flytur, og kremt, kremt .. Jeg tok en ny vei til Gardermoen igår. ÅÅÅÅhh hjelpe meg, jeg tror aldri jeg har kjørt så mye feil i mitt liv. TAKK og lov for at flyet var forsinket. Det var rett og slett håpløst, selv om jeg hele tiden var på riktig vei, så følte jeg at det var feil retning osv osv. Ja, hurra for det. Bra jobbet frøken Orvik. Uansett, mellom slagene var jeg hos min faste frisør på Majorstua, og ble skjemt bort av verdens søteste Hilde Kristina. Hun er en så behagelig og flink frisør! Vi hadde jo snakket litt om hvordan jeg ville ha håret før jeg skulle dit. Hun kontaktet med på facebook dagen før, og var i fyr og flamme med bilder og videoer osv. Hihi, så søt. Hun legger virkelig sjela si i arbeidet hun gjør. Igår ble det en liten forandring igjen da, dere . . Vet jeg ikke fikk lov, men. Jeg ble KJEMPE fornøyd. Forandring fryder! Igår satt jeg nemlig i Peaks hairextensions hos Hendrix – så farget Hilde Kristina meg mørk i bunnen, noe jeg er strålende fornøyd med. Trengte litt mer “dybde” i hårfargen min nå. Litt lei av og bare være lys. I tillegg klipte hun det ganske mye, noe jeg er kjempeglad for. Synes lengden ble perfekt. Vi snakket om at jeg kanskje skulle tørre og bli enda mørkere i bunnen, så jeg har booket ny time til neste uke. Så får vi se om jeg tør :* Hihi. Peaks er GENIALT. Man merker ikke at det er på engang. Det er bare en tynn teip! SYKT. Se her. COOL?? Her er meg og Hilde Kristina – begge to superfornøyde med resultatet. Tusen takk for hjelpen!! :* Hva synes dere jenter?? Jeg er SÅ spent på og høre dommen, for jeg vet jo at dere vil jeg skal ha kort . . Skal jo ha det igjen også en gang da.. LOVER. Nå skal jeg på jobb! Jeg skal finne klær og produkter til stylingen jeg skal gjøre i Trondheim neste uke. Skal nemlig lage julemagasin! Hurrayy ! Gleder meg. ENJOY the day!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg