Peach pants

God lørdag alle ! Sov til litt over klokken elleve idag, føles så deilig og være opplagt! Jeg og mamma har kost oss med frokost, og så jeg farget både vipper og bryn på henne. La henne på sofaen med høye puter under nakken, pledd rundt – jada, koste seg hun. Nå skal vi gå oss en tur i gatene, og så blir det lunsj senere. Har veldig lyst på Sushi kjenner jeg, og mamma – hun har aldri smakt det. Så jeg må nok introdusere henne for det senere idag. Idag har jeg på mine aller nyeste bukser som jeg kjøpte i Lisboa .. Buksen er fra Zara // Bluse BIK BOK // Belte Mango // Jakke Zara // Veske Cubus Hva synes dere? Do you like?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg