Peach pants

Hei ♥ Kom nettopp inn døren etter å ha vært på AMFI Moa siden kl 10, der har vi filmet to videoblogger, hos Traktøren og hos Big Bite. Så var vi så heldige å få gratis lunsj hos Monica på Big Bite også, derav min absolutte favoritt – tacosalat. Så nå sitter jeg her og nyter den nydeligste lunsjen. Visst dere ikke allerede har smakt denne, kan jeg anbefale den på det sterkeste. Den salsasausen er rett og slett magisk. Litt grått og trist i Ålesund idag, men jeg kan trøste meg med at jeg setter meg på flyet til varmere strøk om 2 dager! I tillegg skal jeg bare jobbe resten av dagen uansett, så da er det egentlig litt greit at det ikke er sol . . Bukse fra Zara // Jakke Gina Tricot // Belte Mango // Veske Cubus // Sko Jeffrey Campbell // Topp H&M Fikk ikke tatt noen bilder under filmingen idag, glemte faktisk helt av det når vi holdt på . . Jeg skal snart en liten tur ti byen for å hente Rolf Ivar på jobb, og så blir det noen timer foran Mac’en igjen senere. Litt pause er lov. Litt. Nyt dagen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg