Peach feathers

God morgen! Sitter i sengen og oppdaterer dere, mens min kjære sover ved siden av meg. Han har vært på jobb siden kl 05.00 idag tidlig. Puh, må være fryktelig hardt å stå opp så tidlig hver dag. Men nå har han helg, og vi skal så mye koselig! Setter snart kursen mot Alnabru, for å se på gulv og sofa – før vi kjører til Fredrikstad. Han har nemlig kjøpt seg ny sykkel som vi skal hente. Kanskje på tide jeg også kjøper meg en nå … Deretter kjører vi rett til Strømstad, på Harryshopping, wuhu! Så dette blir en koselig kjærestedag! Men først, må jeg få unna litt jobb før jeg kan ta helg. Her kommer antrekket fra igår // Skjørt Zara / Tshirt Gina Tricot / Sko Zara / Veske Carla Saade Carina lanserte jo accessories kolleksjonen sin igår, og jeg synes hun er så flink! Nora Norway By Carina Dahl //

God helg!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg