Peach favs

Endelig klarte jeg å grave frem favoritt leppestiften min fra YSL. Jeg kjøpte den for lenge siden, men så forsvant den i flyttingen. E L S K E R fargen. Peach ♥ Synes det er så fint og naturlig. I tillegg synes jeg den nye blushen min fra Dior er så fin også, i samme farge som leppestiften. Liker! Nå mangler bare solbrun hud og fregner på nesen . . Absolutt to favorittprodukter i sminkesamlingen disse dager. ♥ YSL : Leppestift / farge Rouge Volupté Shine DIOR : Rouge / 676 Coral Cruise

Denne leppestiften holder utrolig lenge, faktisk i flere timer før jeg trenger å ta på ny- så tommel opp ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg