Peach

God ettermiddag lovely’s! Da har jeg kommet meg hjem til Ålesund igjen, jeg, Rolf Ivar og Sander har date med pizza og film nå – you got to love saturdays. Savner familien og veninnene mine alt for mye allerede . . Men godt å være hjemme med kjærleiken igjen også. Skulle ønske jeg kunne bo med alle sammen, hele tiden. Men det er jo fint når gjensynsgleden blir så stor :-* Kom hjem til to pakker fra Nelly, and I am in heaven . (Bloggen min er fortsatt helt på styr, og jeg får ikke lastet opp alle bildene, men trykk på spørsmålstegnet inn i ruten for å se bilde av skoene og skjorten som kom idag, wii) Skoene er herfra Skjorte herfra / Skjørt fra Zara Elsker fargene sammen! Pasteller i mitt hjerte. Nå er det kosetid, og kvalitetstid. Kos dere!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg