– Peace of mind –


– En god tykk genser, rødvin, teppe, utsikt og frisk fjelluft –  Jeg tror det bildet over i seg selv, beskriver hvor deilig vi har det her oppe på Geilo. Det var akkurat det vi trengte nå, begge to. En helg, bare oss to på fjellet. Så utrolig deilig! Det er så stille her, kan nesten ikke tro det!
Og det er virkelig balsam for kropp og sjel.  Igår handlet vi inn til helgen, og det ble så mye godt med opp på hytten. Vin, baileys, kaffe, kjeks, godterier, potetgull, god frokost og to fantastiske middager. Gjett om dette er kosehelg da dere? Oh yes. Igår gikk vi bare en liten tur ute i de nydelige høstfargene, koste oss på terrassen med rødvin, og til slutt disket jeg opp med kalvefilét, hjemmelaget rødvinssaus, spinat, soppstuing og bakte poteter. Helt perfekt middag her på fjellet. Idol og Senkveld så vi på også, før vi dusjet og krøp opp i nyvasket sengetøy med fullstendig stillhet rundt oss.. Helt nydelig! 

Nå skal vi spise frokost, og deretter skal vi visst på en laaag sykkeltur i fjellene i følge Gard. Jeg kjøpte meg sykkel i forrige uke, så det blir spennende. Gleder meg til å sykle når det er så mange nydelige farger å se. Koker grønnsakssuppe med pølse i som vi skal ha med til lunsj i termos. Ah, hyttelivet ♥ – Utsikten fra terrassen akkurat nå, nydelig ikke sant? – Håper dere har en fantastisk helg, det unner jeg alle ♥ Og igjen, tusen takk for alle fine kommentarer siste dagene, dere er gode som gull!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg