Peace and quiet

Siste morgen på Holmen for denne gang, tiden flyr avgårde. Hvor blir den av? Kunne lett vært her en uke til. Men gleder meg til å komme tilbake til hverdagen også, det gjør jeg alltid ♥ Idag skal vi feire 90års dagen til Gard sin bestefar, som forøvrig er den kuleste og sprekeste 90 åringen jeg noensinne har møtt. Det skal feires på Yatchklubben i Bergen, så idag skal finstasen på!

Våknet klokken 08 av meg selv idag, og listet meg inn på badet uten å vekke Gard. Og dette startet jeg dagen med, fantastisk deilig ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Et deilig bad, nydelig utsikt, kaffe og Jo Nesbø.

Visst dere har lyst å oppleve huset og Holmen, kan dere faktisk leie det om dere vil, huset ligger ute her. Og om dere vil booke et opphold, kan dere bare sende meg en mail – så skal dere få – 20 % avslag på oppholdet sier Gard ♥ Ønsker dere en toppers lørdag!

2 kommentarer
    1. Koster det 12000 for en natt? Om to personer er der to netter, hvor mye blir det da, 24 000? Eller 😀 er veldig dårlig på å kommentere ellers men elsker virkelig bloggen din og du er en nydelig jente <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg