Paused

NÅ skulle dere sett meg. Jeg vedder på naboene har fått seg en god latter i løpet av kvelden. Stuen min er omgjort til garderobe plutselig. Jeg har holdt på i 3 timer, og er enda ikke ferdig. Men hei – det er jo gøy og være opptatt med noe! Jeg har stuet tv’en og tvbenken inn på soverommet, mot stuen, og èn meter unna sitter jeg i lenestolen min og ser Grey’s. Eller, jeg prøver å se Grey’s – men er mer opptatt av å blogge. Grunnen til at stuen er omgjort til “garderobe” er fordi jeg får besøk av bloggmagasinet Streetstyle imorgen! De skal lage en reportasje, eller en “sniktitt i kleskapet mitt..” Og siden jeg ikke lengre har klesrommet mitt (buhu) så synes jeg det var like greit og ta favorittene ut i stuen. Håper det blir bra! En liten sneekpeak. Imorgen går dagen i ett, først møte i Asker – så møte med Centerteam på Skøyen, og deretter kommer folk fra Streetstyle hit til meg. Ser veldig frem til morgendagen. Har til og med planer om å reise hjem til Ålesund, imorgen! Jippi!! Litt bilder fra ettermiddagen, da jeg og Henriette var på Olivia på lunsj i solen. Verdens beste :* ÅÅ – dette ER så godt. Foccacia med rød og grønn pesto og nydelig aioli. Favoritt. Fornøyd ! Favoritt jakken er fra Gina Tricot // Marc Jacobs herfra (annonse) Nå må jeg gjøre meg ferdig her, før jeg finner loppekassen. Nattinatt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg