Pastels for summer

For en stund tilbake designet jeg min egen lille bikini. Stylen eksisterte fra før, men jeg satt sammen fargekombinasjonen, og addet glidelås. Synes den ble både søt og sporty ♥
Uten navn-15Uten navn-19Dere kan få kjøpe den jeg designet – her | Solbrillene er Quay – her (Bikinien er sponset, link til brillene er adlink)

Jeg har ikke visst om denne siden før, men synes det er et godt alternativ for å lage sin egen personlige bikini i de fargene og mønstrene man vil. Jeg laget en i svart/hvit også, viser den etterhvert! Dere kan også lage deres egen om dere vil, noe dere gjør her. Et lite tips på en deilig sommerdag ♥

23 kommentarer
    1. Hei!Jeg forstår ikke helt hvordan dette fungerer.Om du finner noe du liker og forandrer litt på det slik som farge og litt annet detalj, og så vips er du klesdesigner?Koster virkelig den ene overdelen 144 dollar?

    2. WOW! Kroppen din er helt forandret jo! Hva er den største endringen du har gjort, vil du si? Kostholdet eller treningen?

    3. Steike, for et resultat du har fått etter at du begynte på det nye kostholdet og treningen!! DET gir motivasjon det! 😀 Du er like flott på utsiden som på innsiden, Lene. Det har du alltid vært!! Gull verdt <3

    4. utrolig kul og sporty! 😉 selv om det var hakket for dyrt for meg å designe! 🙂 også synes jeg du har fått utrolig synlige resultater i det siste! Et spørsmål ang nettsiden din, før husker jeg at du hadde (uten om din kolleksjon) favorittene dine fra bikbok og nelly osv som du hadde på nettsiden din, skal du snart legge ut det igjen? nå etter kolleksjonen din er utsolgt 🙂 Dette synes jeg var utrolig kjekt!:D

    5. hei lene :)jeg lurer på en ting ang ditt kosthold, spiser du mer enn du gjorde før? har snakket med ei venninne som har stilt i bikini fitness, som sier at man må spise maaassse (sunt da såklart) og spesielt når man trener i tillegg, for å forbrenne det vekk.men gjør du det, eller spiser du når du føler for det, eller holder du deg til en viss mengde kalorier? (uten å være på “diett” hvis du skjønner hva jeg mener, noe jeg ikke har planer om å gjøre heller, bare rett og slett forandre livsstilen med sunn mat og trening)

    6. Hei! Ja, jeg har merket mye forskjell på kroppsmålene mine ja, uten at jeg vil gå mer inn på det <3 Du skal se forskjell allerede etter en uke! Hva spiser du da? 🙂 <3 Bare ha litt tålmodighet, så kommer det nok!

    7. Kan jeg spørre hvilke størrelser du har på overdelen og underdelen? Synes de var superfine, men alltid vanskelig med størrelser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg