Pastels

Pink & babyblue ♥








Kåpe : Vivikes Veske : Gucci Sko : Zara Skjørt : Zara Topp : BIK BOK Smykke BIK BOK Briller : Rayban Idag kledde jeg meg i lyseblått anledning babyshower, og synes det ble så fint kombinert med brunt og rosa. Vet ikke om jeg har fortalt dere dette, men verdens beste Henriette er gravid og skal bli mamma til en liten gutt i Juni! Det blir helt fantastisk, og jeg er overlykkelig på deres vegne. Så idag arrangerte vi babyshower for henne, hun ble SÅ overrasket. Utrolig gøy ♥



Koselig, eller hva? Alle var så flinke å bidra. Cathrine er så kreativ, og har stått for all pynting, så fint og delikat. Jeg og Maria lagde bleiekake, og vi ble så fornøyde, hihi- var den ikke søt? Så fikk hun massevis av gaver fra oss og gode kaker, mm. Jeg har laget Pavlova for første gang, det må være beste kaken jeg vet om- og så lett å lage! En superfin lørdag, og veldig kjekt å se Henriette så glad og overrasket ♥

Nå skal jeg ut å spise middag med Helen, Gard er på grilling sammen med guttene. Så får vi se hva kvelden bringer. – Håper lørdagen deres er fin –   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg