Påske-smil

Annonse – klærne er sponset

Antrekk fra Rossignol Aker Brygge, solbriller fra You & I

Hallo! Det har ikke vært en sky på himmelen når vi har vært til fjells. Helt fantastisk vær! Vi hadde leilighet i Havdalsgrenda, og det er et nytt sted for meg når det kommer til Geilo. Jeg har jo alltid vært på Kikut når jeg har vært der – så gøy å oppleve et “nytt” sted der! Hatt det så fint, stått mye på alpint, og hatt mye gøy, og nå skal det bli godt å være hjemme i 1,5 dag før hverdagskjøret setter inn igjen ♥ Nå pakkes ski og vintertøy i boden for nå gleder jeg meg veldig til våren, tenk det er 1 april allerede – jeg kan ikke tro hvor fort tiden går.

Selv om jeg gleder meg til våren, er det jo utrolig nydelig for kropp og sjel å være på fjellet også, elsker å stå i bakken og kjenne luften i lungene! Friskt. Håper dere har hatt en deilig påske dere også med masse ski, godis, kos og påske-skirenn? Påske er jo veldig gøy, da! Gleder meg allerede til neste!

Vi jentene har “påsket” oss i solen! Gabrielle, Aida og Hege ♥Antrekk fra Rossignol, briller fra Rayban

Nå blir det matlaging og sofa, selv om solen stråler ute! Godt og bare slappe av i hjemmet sitt! Stor klem!

14 kommentarer
    1. Leneemor, gratulerer som ELLE blogger, så gøøy! Masse lykke til, du er RÅ!
      For en påske dette har vært, jeg har vært på Geilo selv siden forrige fredag, altså det er så deilig og bare koble helt ut på fjellet. Det er liksom noe med denne fjell luften og stemningen der oppe. Vi bodde på Hafsdalen i fjor men i år bodde vi ved Vestlia, mitt i bakken – perfekt. Håper påsken din har vært magisk, ser i hvert fall slik ut. Min har vært tipp topp. Her nytes den siste feriedagen hjemme. Håper alt står bra til med deg <3
      Og forresten, ha utsalg av klær og div på Tise 🙂

      1. Tuuusen takk søte Lisa! Det er stas! <3

        Åh herlig, elsker Geilo altså! Er så fint borte ved Vestlia der, kjekt og høre du har kost deg. Fjelluft er noe for seg sjæææl <3 Stor klem!

    2. Herlig! Ser ut til å være deilig å feriere på fjellet.
      Selv har det blitt hjemmepåske med de to småguttene på 20 mnd og 8 1/2 mnd.
      Har et lite spørsmål til deg som jeg håper du kan og vil svare på. Vi driver å pusser opp huset sakte, men sikkert, og i den forbindelse skal vi bare male litt på kjøkkenet til vi kan ta oss råd til å pusse opp til Drømmekjøkkenet ❤️
      Jeg har falt for fargen warm blush og har lys eik farger gulv. Skal male kjøkkeninnredningen i hvit og skifte til marmorknotter. Benkeplaten skal skiftes ut til en litt varm drivved. Men så er det det da, at det er litt kjedelig å ha hvit kjøkkeninnredning.. Hvilken farger vil du tro passer til earm blush? Kan det bli fint med kjøkkeninnredning i en annen farge enn hvitt?

      Håper på svar. Du er en stor inspirasjon på oppussingsprosjektene her hjemme ❤️

      1. Hei! Veldig deilig 🙂 Åh, så herlig da. Ingenting er som familietid <3

        Så koselig at du spør! Jeg synes allerede du har tatt mange bra valg her jeg, hvitt, lys eik og warm blush er jo en supernydelig kombinasjon! I tillegg så skjer det jo ting både på benkeplaten, og knottene, så kanskje du ikke trenger å gjøre så mye med selve innredningen? Kan fort bli mye også i og med at du har en sånn type farge på veggene? 🙂 Jeg hadde gått for hvitt. Svart og grått er jo også fint til, men mest delikat med hvitt spør du meg <3 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg