Pasadena shorts

Hei og god morgen! Håper alle har sovet godt? Det har i hvertfall jeg, i nyvasket sengetøy – herlig!
Veldig mange av dere spør hvilken shorts jeg har på headeren min, det er Pasadena Shorts – fra BIK BOK.
Vi er utsolgt for den, men regner med den kommer inn igjen, den skal i hvertfall komme inn i en annen farge, I will update you. Nå skal jeg på jobb, før jeg skal hjem og ordne til innflyttningsfesten i kveld, ser ut som det blir bra vær også, slik vi kan sitte ute – det er fint.

Dagens outfit, er fra Bik Bok. (Shorts – Pasadena fra Bik Bok)
Sko – ebay.

Snakkes senere dere, ha en strålende dag!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg