Partyseason!

Nye uke- nye muligheter! Nå dro de andre akkurat ut døren, Kari og Poco til flyplassen og Gard på jobb. Så koselig å ha de på besøk, rart når det kun er meg igjen her.. Jeg sitter egentlig bare å gleder meg til helgen, allerede! Har nemlig invitert alle jentene mine her i Oslo til stort julebord på fredag- så om vi blir alle, blir vi over 20 stykker. Endelig har julebordsesongen begynt igjen, så mye å glede seg til fremover. Julebord, julaften, nyttår osv. Og DA må partygarderoben være på plass. Hvert år fyller jeg opp med kjoler etc en liten stund i forveien, slik jeg vet at jeg alltid har noe å ha på meg. Allerede klikket hjem massevis av godbiter fra Nelly, synes alltid de har så godt utvalg av kjoler.  Her kommer noen av mine favorittpartyklær / sko & accessories. Mine favorittfarger for i år er : Svart, gull, hvit, sølv, rød og blå ♥ Skjørt Svart smykke med gull / Svarte høye pumps / Gull kjole / Svart kjole med v-utrigning / Gull smykke / Svarte pumps Hvit topp / Blå kjole med stropper Hvit kjole med åpen rygg / Sølv kjole / Blå velourkjole med åpen rygg. Gull kjole / Svart kjole med v-utrigning / Svarte strappy sandals / Kobberfarget kjole / Svarte strappy sandals med spiss tå / Svart paljettkjole med åpne skuldre. Blå paljettkjole / Sølv smykke / Hvit kjole / Rød kjole Den nye kolleksjonen fra Rebecca Stella er så bra, akkurat sånne typer kjoler som jeg ELSKER. Allerde klikket hjem den beige/svarte og den grønne.
Blå / Beige/svart / Grønn / Svart

Noen favoritter? Har dere begynt og gjøre dere klare til julebordsesongen dere også? ♥ Resten av partykolleksjonen til Nelly kan dere se her. (Annonselenker) Ha en nydelig dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg