PARTYFACTOR

ANNONSE; i samarbeid med Gina Tricot
OLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-2OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJUMPSUITVESKEPELS

Flere av dere som har spurt om jeg ikke kan tipse om festantrekk som passer til denne årstiden. Jeg synes denne jumpsuiten er helt rå, og kombinert med heels, en pelsjakke og en edgy veske, passer den både til eventer, fest og dinner and drinks med jentene.. Antrekket er påkledd og classy, og man slipper å føle seg naken. Resten av partykolleksjonen til Gina Tricot kan dere se her, produktene finner dere også i butikkene. Jeg var der på lørdag og sikret meg noen andre godbiter også som jeg gleder meg til å ta i bruk. Synes prisene på plaggene er rimelige, så her kan man finne mange fine party antrekk til sesongen.

Sikre deg noen godbiter til helgen. Så utrolig masse fint ♥
collageSMIL Lene

6 kommentarer
    1. Heia – bildene har man aldri kunnet zoome dessverre 🙁 Hadde det vært opp til meg, så hadde man gjerne skulle kunne zoome inn, men jeg tror ikke det går på noen av UI-bloggene.. 🙂 Men takk for tilbakemelding, skal bringe det videre å se om man kan gjøre noe 🙂 Stor klem, og takk for at du klikker inn <3

    2. Hei! Jeg kjøpte det hvite skinnskjørtet i den forrige kolleksjonen din for bikbok. De lå vedsiden av et annet skinnskjørt og har fått masse flekker på seg som jeg ikke får bort. Har du noen tips til hvordan jeg kan få bort flekkene? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg