Helgen i Paris

Hei dere ♥ I helgen har jeg vært i Paris. Og Paris er en av mine absolutte favoritt-byer. Alt ved Paris er fantastisk. Språket, byen, sjarmen, og alt det vakre og spennende som Paris har å by på. Jeg elsker følelsen av å rusle rundt der, se på bygningene, kjenne på pulsen, nyte gode måltider og bare være. Åh, take me back ♥

Bodde på et helt fantastisk boutique-hotel som sniker seg godt opp på en topp ti liste hos meg! Helt i min ånd var jeg tenkt på å si, elsker interiøret, de dype og rolige fargene, og hele atmosfæren. Servicen har jeg aldri opplevd maken til! Elsket det og skal uansett bo der neste gang jeg besøker Paris.

Le Roch Hotel og Spa heter hotellet.
Var ikke det fint?? ♥

Når jeg er ute og reiser handler det om å oppleve restauranter, enten det er til lunsj eller middag. Frokosten tar jeg gjerne på hotellet, eller ute på en av de deilige frokost-restaurantene Paris har å by på. Og det er ikke få. Jeg er veldig glad i steder med sjarm, og med fransk-klasse, for er det en ting franskmennene er gode på så er det stil og klasse! Elsk.

Hotel Costes er en av mine absolutte favoritter (og det er jeg ikke alene om) – men bare hele hotellet, interiøret, følelsen og restauranten er on top! Maten ligeså. Og de har verdens BESTE ostekake som må nytes til et glass bobler. Det er rett og slett den beste ostekaken jeg vet om. På Costes kan man sitte i timesvis og nyte atmosfæren, og den nydelige maten. Ble en sen kveld på fredag der, og det synes var heeeeelt greit for å si det sånn ♥ Jeg sitter mye heller på restaurant til jeg går og legger meg enn å gå på untz untz utested. Enig?

Veldig fint i bakgården der hvor man sitter og spiser… Mmm ♥

Så vil jeg anbefale Restaurant L’Avenue til lunsj. Fantastisk sted, og maten er amazing. Bestill en hjertesalat med kongekrabbe, og en Cucumber Martini til pre-drink. Hallo ♥

Vil også anbefale Matignon og Manko til middag. Begge er restauranter med HØY puls, digg musikk og litta granne party-feeling mens man spiser. Det er det beste! Matignon er perfekt for drinker også – det er forsåvidt Manko og, om man bare ønsker drinks. Så har de en Cabaret på Manko som visstnok også må sees.

Vi var en tur på Four Season George V også. Måtte innom der for å se på den spektakulære julepynten som jeg har siklet på på instagram siden de fikk den opp. Absolutt verdt et besøk, både med og uten julepynt!
Så magisk! Som et eneste lite juleland ♥

For første gang mens jeg er i Paris ble det en tur på Moulin Rouge – det må jo bare oppleves en eller annen gang i livet tenker jeg, og de showene der er jo helt sinnsyke! Assa wow!

Jakken er fra Zara i fjor (mange som har spurt på instagram..)

Og ellers ble det litt rusling rundt omkring, er så fint i Pariii♥
Bukse fra Maud, jakke Zara, skjorte fra H&M

Skjørt, belte og t-shirt fra Zara

L’Avenue må være den fineste julepyntede gaten i Paris på kveldstid om du spør meg!

Håper dere får plukket opp noen tips til en eventuell Paris-tur! Jeg lurer på om jeg skal feire bursdagen min der neste år med alle jentene mine ♥

11 kommentarer
    1. Hei Lene!

      Åhhh, så ut som du koste deg maks og takk for flotte tips ☺️
      Du gløder om dagen forresten!

      Lurer på en ting.. Vet at det er demonstranter og Paris blir kalt for en krigssone nå om dagen, la du noe merke til dette da du var der?
      Skal nemlig til Paris nå i helgen og må si jeg gruer meg masse

      Klem fra Maria!

      1. Bare hyggelig – håper du får nytte av noen av dem til helgen <3 Og tuuuusen takk, så hyggelig! Merket nesten ingenting til det, bare litt demonstranter i gatene hvor vi gikk – men vi holdt oss unna de verste stedene. Ingen fare søte deg, bare stay safe <3

      1. ME TOOOOO <3 Vi får flytte dit Charlotte, hehe.. Det er så fint der og så heerlig på alle mulige måter 🙂 <3

    2. Hei! Jeg leste akkurat innlegget ditt og fikk en ide til kjæresten min sin bursdag i januar. Ingen av oss har aldri vært der, er dette noe du kan anbefale som gave? Eller evnt et annet sted?
      Forresten du GLØDER om dagen, virkelig vakker 🙂
      Håper på svar!
      Klem

      1. Herlighet så snilt sagt Hilde, tusen tusen tuuusen takk <3 Nå ble jeg så glad! OG JA JA JA, dette er en helt fantastisk gave å gi! Det beste man gir er jo en opplevelse sammen hvor man kan lage minner <3 Paris er min topp favoritt akkurat nå <3 Kjør på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg