Paradisbukta på kveldingen




Kjole Zara – Smykke Zara – Sandaler Birkenstock Åå, for en utrolig nydelig ettermiddag jeg og Gard har hatt idag. Dro til Paradisbukta ut på ettermiddagen og hadde med masse deilig grillmat. pølser, koteletter, potet og snitzler. Fant oss et sted helt nede ved sjøen på bergene, kun for oss selv. Gjett om vi koste oss, bare vi to ♥ For er det noe vi to kan, er det akkurat det. Kvalitetstid med Gard er det beste. Ble sittende i flere timer, og kvelden endte i noen stup og litt svømmetrening for Gard mens jeg holdt meg på bergene denne gangen. Når man skal til Paradisbukta må man parkere et stykke unna, og deretter gå gjennom skogen og ned. Den skogsturen, lukten, trærne, alt minner meg om da jeg var liten jente, da vi alltid dro på campingturer. Memories. Så deilig og komme seg litt unna bylivet her på Aker Brygge iblant, deilig ♥ 





Sett noe så skjønt? De små pittelille der, åå ♥
Nå skal vi se en episode eller to med Orange is the new black, iiiha!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg