Paracetter og nesespray

Uff, idag er jeg hjemme fra jobb fordi jeg er syk – jeg kan ikke huske sist jeg var vekke fra jobb pga sykdom, det er det verste jeg vet! Og jeg som har så mye og gjøre. Jeg blir stresset bare av å tenke på det. Nå ligger jeg i sengen, og her har jeg tenkt og holde meg til jeg blit frisk. Jeg må bli frisk til i morgen, hundre ting og gjøre på jobben – og i tillegg skal vi ha moteshow! Kjedlig og ikke kunne være med på det. Skal, skal, skal bli frisk. Og det fort.

Noen som har gode tips til hvordan bli frisk?


Herlig….

Jeg har hørt Sambuccol skal hjelpe på influensaen, så jeg får bare helle nedpå.

Ha en fin dag da dere. Håper dere er friske og raske.

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg