Pancakes – recipe

Hei mandag! Det ble noe slumring idag når jeg skulle prøøve å komme meg opp klokken 07. Kom meg opp lenge før klokken 08 da, men godt å slumre en liten stund også. Kjenner jeg er ekstremt trøtt idag, men snart er det trening med Helle – så det er vel bare og våkne!

Hatt en superdigg helg, igår var vi bare hjemme og sløvet, lagde god mat, så film og koste oss. Har hatt skikkelig pannekakehelg denne helgen. På lørdag fikk vi besøk av Henriette og lille Noah, og da lagde vi pannekaker med bær og kesam til lunsj. Igår lagde vi også pannekaker til lunsj, men da med sukrin, blåbær og bacon. I tillegg hadde vi en superdigg bærsmoothie til.

Uten navn-55Uten navn-53You need this //
Til 2-3 store pannekaker

2 egg
2 ts johanneskjernemel
2 ts sukrin
4-6 ss sesammel (her må du se ann mengden)
Ha i litt melk, for å få røren litt tynnere

Her er det bare å blande ingrediensene godt, og steke pannekakene i en godt smurt panne med smør. Disse pannekakene kan du ha både til frokost, lunsj eller dessert. Veldig gode ♥

Uten navn-54
Til bærsmootien trenger du //

Jordbær
Blåbær
Bringebær
1/4 banan
2-3 ss vaniljekesam
Vann og isbiter

Så er det bare å nyte. Og husk – disse pannekakene er sunne ♥

GOOOD mandag, nå skal jeg hoppe i treningstøyet!

9 kommentarer
    1. Så mange deilige frokosttips, tusen takk 😀 Jeg har også begynt å følge et smart kosthold, så dette var midt i blinken. Kanskje du har noen gode middagstips på lur også? Del gjerne fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg