Panikk i 3 etg

Wræl! Vi våknet av den høyeste brannalarmen nå nettopp. Alle fire var oppe fra sengene på under ett halvt sekund. Skjønte ingenting, og ble jo selvfølgelig ganske redde?! Heldigvis var det ikke noe, for brannalarmen slo seg av etter en liten stund. Puuh. Jeg begynte jo selvfølgelig å lete etter rømningsveier med én gang. Haha. Jaja, nå er vi ihvertfall våken! Og det er ett fantastisk vær idag, fantastisk! I går sluknet vi alle sammen klokken 22.30. Så slitne etter en lang dag med reising, shopping og mye gåing. Gikk bare rett bort i gaten her på kjøpesenteret og fant en Italiensk restaurant. Spiste, og gikk innom en morsom plass på vei hjem. Med bowling, mat drikke og kjempemorsom musikk. Gammeldags swingmusikk. Jeg fikk tatt meg noen dansemoves i korridoren før vi bestemte oss for å gå hjemover å finne sengen. . Kanskje på tide da. . Jeg freshet bare opp dagsantrekket fra igår med en ny topp, og det nye smykket mitt fra New Look. Oda shoppet igår, og fikk seg blant annet rosa briller, tøffa! Mor og datter, like – ikke sant? Idag venter en spennende dag, gleder meg til å komme meg ut! Tror vi snakker London Zoo, Sightseeing buss og London Eye i fineværet. Vi får se hva vi rekker. Nyt søndagen der hjemme!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg