Pancakes please

Det er år og dag siden vi hadde pannekaker til middag. Så jeg kjenner jeg gleder meg som en liten unge. Pannekaker, bacon, sukker og grønnsaksuppe til – det MÅ dere prøve. Det pleide bestemor å lage til meg da jeg var lita, og det var det beste jeg visste! Så må jeg forte meg avgårde på trening, som faktisk begynner om litt over èn time. Er egentlig ikke i form til trening, vet ikke hva som feiler meg –  men jeg SKAL trene uansett! Åjadda, ingen unnskyldning.

Idag er det kvinnedagen, HURRA for oss! Jeg har til og med fått en rose..


Og det setter jeg selvfølgelig pris på.


Genser H&M/ Pasadena shorts BIK BOK / Sko Ebay.

Håper dere har en herlig tirsdag. I like you.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg