Palmesus

Body fra min egen kolleksjon – Skjørt, øredobber og hårbånd H&M –  Veske Gucci

  Body Kouture – Skjørt Envii – Sko Acne – Belte og øredobber H&M

HEI! ♥ Hjemme igjen etter en HELT FANTASTISK helg i Kristiansand. En av de bedre helgene på lenge! Palmesus, sommerfølelse delux, en helt nydelig og sjarmerende by, herlige mennesker og bare GOD stemning. Og ikke minst – så mange utrolig hyggelige samtaler med så mange av dere, wow altså – det gir meg så mye energi. Blir glad av dere, fantastiske altså ♥ Denne helgen setter seg på minnet, og jeg gleder meg allerede latterlig til neste år!

Håper deres helg har vært nydelig også! Nå skal jeg vaske klær og lade opp til en ny uke ♥

9 kommentarer
    1. Så ut som at dere hadde det skikkelig herlig! Hvor er den fine røde bomberjakken din du hadde på deg på snap fra?<3

    2. Rart! Hele kommentaren min kom ikke med. Kanskje fordi jeg brukte emojis? Resten av kommentaren ble kuttet etter første emoji.

      Jeg skulle hvert fall skrive:

      Ingen tvil om at du er en livsnyter, Lene!
      Jeg har en “request” til bloggen. Kan ikke du begynne å poste sunne oppskrifter igjen? Slik du gjorde en periode da du bodde med Gard på Aker brygge. Husker du lagde ulike typer frokoster, smoothies og middager. Det var så inspirerende! Husker det var noen som ga deg pes for det, men det var helt ufortjent. Du oppfordret jo ikke til å spise lite eller å være superstreng med en diett (heller det motsatte) – du oppfordret til å spise sunn og næringsrik mat.

      1. Hei <3 Hehe, ja kanskje jeg skal begynne med det. Kunne jo hatt en dag i uken med sunn mat :-* Takk for tips og request!! <3 Håper du får en finfin sommer 🙂 Stor klem til deg

    3. Har du gjort noe med brystene dine, du er ganske tynn til p ha så flott form på de. Er det silikon?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg