Pakkoholic

Oioi, skal jeg aldri lære meg å pakke riktig? Jeg ender alltid opp med å pakke ALT for mye. Selv etter jeg har gått ett par runder med meg selv, klarer jeg altså ikke la være. Redd for at jeg alltid skal ha med meg for lite. Tenk hvis, tenk hvis. Så, da blir det vel overlast idag også da. Jaja, la gå! Ja – det kan nok se ut som jeg skal være vekke i månedsvis.. Når alt av klær tar så stor plass i kofferten, er det greit og ha en liten, nett toalettmappe til å ha sminken i. Elsker denne toalettmappen fra coverbrands. Blomsterprintet gjør den så yndig og søt, og den har en perfekt reisestørrelse! Den blir selvfølgelig med til sydenland. Denne får du blant annet kjøpt her. Dette er ett forhåndskrevet innlegg, så når jeg poster dette, regner jeg med at jeg sitter på flyplassen. Kryss fingrene for at flyturen går bra! Jeg er så utrolig spent på hotellet, det ser bare helt fantastisk ut!! Visst dere er nyskjerrige, så kan dere se hotellet her. Skal prøve å oppdatere dere så snart vi er fremme på hotellet. Ciao (Dette er et annonsebasert innlegg, skrevet i samarbeid med coverbrands) 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg