Paddling a canoe

GOD MORGEN! Igår leide vi kano! Så padlet vi rundt på området på østsiden av øya, blant øde sandbanker, og villaer der borte. Det ble veldig gøy etterhvert! I begynnelsen gikk det ikke så bra, haha . . Rolf Ivar padlet i ett litt annet tempo enn meg, så jeg klarte overhode ikke å følge med . . Skulle sett oss da….. Men, så fikk vi orden på rytmen, og det var kjempekos! Padling i kano i halveis solnedgang. Deilig! I tillegg var vannet så utrolig varmt igår, skulle nesten ikke trodd det var mulig! Tipper langt over 30 grader.. Nesten som å bade i badekaret .. Herlig! Her er litt bilder fra turen igår. Fiven gjør klart til avgang! Vi strandet på en sandbanke og badet litt på turen. Koselig! Vannet ♥ Frøken Orvik in action! Så det ikke koselig ut, vel? En herlig ettermiddag etterfulgt av middag på Senses som er en indisk restaurant. De hadde nydelig tikka masala på menyen, og deilig iskald rosévin . . Jeg må forresten tipse dere om Caviar Manicure settet mitt, som jeg endelig har fått tatt i bruk i på denne turen. Så fint med hvite negler når man er litt brun! Jeg har det i hvitt . . (Se bort ifra at mine negler under har vokst litt ut under, men det er fordi jeg har gele .. ) Disse manikyr settene får man kjøpt hos Coverbrands i tre forskjellige farger : Hvit, rainbow og svart. Jeg har det i svart hjemme, og gleder meg masse til å ta det i bruk til høsten! (Annonse) Ha en herlig dag, nå går vi til frokost før vi skal legge oss på beachen ! Ah, livet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg