PACKSHOTS

EGENREKLAME
2015.08.10-bikbok-lene-aw15-29654
Uten navn-1
2015.08.10-bikbok-lene-aw15-30064
Uten navn-2Da kan jeg endelig vise dere produkt-bildene av alle plaggene i kolleksjonen min! Dere har jo ikke fått sett alt enda, tenke seg til. Så nå var det på tide. Idag er det 15 dager til den lanseres over hele Norge, og det er så spennende! Kribler i magen ♥ Var på Bik Bok sitt head-office idag og gjorde litt styling av kolleksjonen som dere får se litt nærmere på i uke 42, samme uken som kolleksjonen lanseres. En super gøy, og inspirerende dag! I kollasjene over er altså alle plaggene som lanseres, i tillegg til dette kommer det : En veske, et smykke, ett armbånd og en svart caps.

Tenkte jeg skulle være snille-Lene og holde en konkurranse for dere her inne, slik dere fikk muligheten til å vinne noen av plaggene. Kunne det vært noe kanskje? DET tror jeg nok ja. Jeg har nemlig litt prøver liggende her til dere. Da er spørsmålet. Hvilke plagg vil dere jeg skal lodde ut? Jakken har jeg loddet ut på instagram allerede, vesten og teddy-genseren er avsatt til to instagram-konkurranser senere (bare å følge med : @leneorvik) Resten kan dere få velge fritt frem! Let me know ♥ Tenker vi sier 3 premier i første omgang, flertallet bestemmer. Hva ønsker du deg?

Konkurranse kommer!

74 kommentarer
    1. Det øverste antrekket du har på bilde (-jakken )! Herremin så perfekt! Skal så avgjort stå i kø den dagen, har skrytt før og gjør det igjen; kolleksjonen er amazing!! Klem 🙂

    2. Jeg har veldig veldig lyst på den brune/camel skjorten. Sikle sikle! 😀 Skal du ha noe lansering i de ulike byene? Evt når kommer du til Bergen 😀 ?

    3. åå det er så mye fint, er så vanskelig å velge 😀 Ønsker meg alt! Men kanskje det røde settet med blazer og skjørt: D eller en av de suede buksene! superfint! Liker også bodyene veldig godt 🙂 hadde blitt kjempeglad om jeg hadde vunnet noe til bursdagen min som er i Oktober 🙂

    4. For tredje gang slår du til med en fantastisk fin kolleksjon, du er så flink! Åh, som jeg gleder meg til å løpe til butikken for å kjøpe flere godbiter i butikken, så fort den lanseres!! 😀 Får jeg spørre om hvilke plagg du ser på som favoritter fra kolleksjonen denne gang? :-)) Ha en nydelig kveld, Lene! Klemmer <3

    5. Ååå, jeg ønsker meg alt!! Haha. Men mest av alt så ønsker jeg meg den brune skjorten som er semsket, samt det røde settet som består av skjørt og skjorte/jakke! 😀 <3 så fin kolleksjon! Gleder meg til den lanseres, og masse gratulerer 😀 <3

    6. Jeg DØR etter alt i semsket skinn jeg! Kan du fortelle litt om hva slags priser det blir på det? Da tenker jeg spesielt på det i semsket. LOOVE på denne kolleksjonen, altså! Absolutt den fineste du har gjort, kanskje fineste kolleksjonen noen sinne solgt hos BikBok til og med 🙂 Gleder meg STORT til det kommer i butikk! Håper bare det er besilt nok, hihi. Ha en fin dag <3

    7. Har drømmer om nettene om det røde setter bestående av skjørt blazer, NEED IT! Og elsker den grå buksen og den oversizede genseren!! Du er så fliiink ❤

    8. Jeg foreslår både brun og grå skjorte og den hvite lange genseren med hals. Fantastisk flott høst collection!

    9. Lenemor! <3 Tiden flyr avgårde, under 3 mnd til juleaften(!!!). En må bare nyte tiden altså. Blir så himla glad av og klikke meg innpå her og skrolle meg nedover. Så mange fine og inspirerende innlegg. Blir så glad på dine vegne og alt du får til 🙂 HEIA HEIA!! Ønsker meg alt jo, men den brune tykke genseren i øverste bilde.., ikke minst den brune skjorte og det røde skjørtet. PLUSS vesten! Listen er lang <3 Kommer du til Bergen for lansering slik som sist? <3

    10. Raud kjole, den grå buksa og den svarte blondetoppen e virkelig på ønskelista !Du e nauta flink! Utrulig fine kle !:-D Å slik he det vore i alle kolleksjonane dine ! Stå på vakre søte Lene! Du e rå 😀

    11. Gøy med konkurranse! Jeg ønsker meg det hvite skjørtet, strikkegenseren og den semskede,brune skjorten i øverste kollasj 🙂

    12. Woow!! Så SYKT mye fint!! Du er helt utrolig dyktig! Har lyst på ALT jeg! Gleder meg som en unge til lanseringen 😀 jeg foreslår å lodde ut den oversized ullgenseren, sorte skinnskjørtet og den grå skjorta! 😀

    13. Det røde settet, det hvite skinnskjørtet og den brune strikka genseren! Alt er jo til å dø for <3 men jeg tror det er mine favoritter så langt!

    14. Den beige skjorten og grå/litt løse buksa på det øverste bildet, og det svarte skjørtet og den svarte kjolen på det nederste!! ;-D

    15. Jogger buksen i lysebrun/beige mokka! Den er veldig eneste som passer meg, siden alt er designet for syltynne mennesker.. No offence altså, alt er dødskult og jeg skulle ønske jeg kunne bruke alt, men det kan jeg altså ikke. Kanskje du kunne hatt det litt i bakhodet når du utarbeider neste kolleksjon? 🙂

    16. Den brune kosegenseren, den grå skjorten og den brune buksen 🙂 Hadde vært kjempemorsomt å vunnet (bursdag 6. oktober 🙂 )

    17. teddygenseren står høyest på listen! men ønsker meg også det off white stoff skjørtet og den hvite blondebodyen 🙂 herregud du er så flink Lene! dette er tredje kolleksjon og jeg er like forelsket i plaggene nok engang! håper jeg kan være en av de heldige <3

    18. Den lyse tettsittende kjolen!! Så lekkerVirkelig en nydelig kolleksjon Lene, du er en stor inspirasjon <3 gleder meg til å se flere bilder fra den!

    19. Den grå buksa, den semskede brune skjorten og teddy genseren 😀 to die for <3 også må jeg også kanskje legge til det røde partysettet !!

    20. For en kolleksjon, digger den! såå utrolig mye fint! Den brune skjorta, blå skjorta og suede buksen!

    21. Forresten Lene, jeg må bare spørre deg, blir det mulig å bestille fra din side eller bikbok med frakt til Sverige? Krise å ikke bo i Norge nå haha 😉

    22. Den sorte blondetoppen, den grå genseren og den hvite genserkjolen! Du har designet en fantastisk kolleksjon! Alt står på ønskelisten! <3

    23. Den brune toppen (elsk x100), lysegrått skjørt og den hvite blazeren <3 All in all er rett og slett bare elsk på plaggene. Ufattelig stilrent kolleksjon. Absolutt min type smak!

    24. Gud, så mye fint!! Jeg ønsker meg den sorte blonde bodyen, den hvite langermete kjolen og det svarte skinnskjørtet 🙂

    25. Når kommer du til å legge ut hva alle tingene vil koste fra kolleksjonen din? 🙂 Mye fint her 🙂

    26. Alt er jo så utrolig fint og stilig, så vanskelig å velge kun 3 ting, men mine top 3 (siden jeg må velge, Hehe) er: 1: det hvite settet med skjørt og blazer2: det hvite skinnskjørter 3: den semskede skjorten i camel<3Elsker denne kolleksjonen Lene – best av dem alle!Good job! ☺️

    27. Jeg tenker gjerne skinnskjørtene , spesielt i hvitt, siden det var så utrolig populært i fjord! gjerne den grå kjolen også, var utrolig fin!

    28. Åh, jeg gleder meg skikkelig til denne kolleksjonen kommer! Har ikke noe fra de tidligere kolleksjonene da de ikke var helt meg, men denne ser virkelig smashing ut 😀 Bra jobbet, Lene! Og gratulerer med ny jobb 🙂 Heier på deg. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg