Packing our suitcases

GOD tirsdag alle sammen ♥ Nå har vi endelig funnet ut hvor vi skal dra, og spontane som vi er bestilte vi oss tur til BARCELONA i går kveld! Wææ, gleeeedes! Vi har vært innom tanken på Kragerø, Midsund, Geilo, Bergen, telttur, Kr.Sand, you name it – men vi ønsker oss sol og varme, så da setter vi oss rett og slett på flyet til Barca om få timer! Vi blir til søndag, og deretter kjører vi direkte til Bergen for noen dager før vi setter kursen mot Romsdalen og hjemover. Siste innspurt av ferien før vi begge begynner ordentlig på jobb igjen. Vi gleder oss så mye til alt vi skal oppleve de to neste ukene! Og gleder meg i hvertfall til å få tilbake blogge gleden og ha litt mer motiverte innlegg for dere. Vært litt sånn halveis i det siste, I know. Men jeg tar selvkritikk altså!

Anyways, nå ha jeg pakket fine kvelds antrekk, bikinier, solbriller, og alt man trenger til en sånn type ferie, jeg ELSKER Barcelona. Alt på et sted!

P7280123P7280126P7280127P7280128Ready, set, GO! Vi skrives fra herlige Barca i morgen, ok? Forresten, var det ikke hyggelig at Gard svarte dere på spm runden i går? 

SMIL Lene

 

15 kommentarer
    1. Gøy å være litt spontan i blant da.. Kos dere og nyt det til det fulle! 🙂 Barcelona er fantastisk, dit skal jeg tilbake. Hvor er skoene fra? De med brun mørk hel? GOOOD TUUUUR <3

    2. Hei Lene. Du er en utrolig stor inspirasjon! Jeg leste en kommentar at der var stor forskjell pp deg etter duka om kostholdet ditt. Ble nysjerrig, og lurer på hvordan du har lagt om kosten? Hvordan ser en normal dag ut for deg, og skeier du ut innimellom med smågodt, chips, pizza og lignende?:)

    3. God tur, kos dere masse! <3 Ja, likte svarene, så blir spennende med del 2 🙂 Hvor er den hvite bikinien fra forresten?

    4. Ååh så deilig å reise bort! Vi har sett på Barca selv, men været så fryktelig ustabilt ut nå denne uken. Håper du får bekreftet det motsatte, har veldig lyst å bare kaste meg på flyet selv. Ha en super ferie, gleder meg til bilder og hotelltips helt på tampen! 😀

    5. Morsomt, jeg Googlet “Barcelona-tips” i går og fant bloggen din fra når dere var der i 2014. Vi er i Sitges nå og reiser til Barca om et par dager – skal faktisk bo på hotellet dere bodde på sist. Del gjerne noen tips om restaurant / klubb / utesteder 🙂 god tur

    6. Vi reiser på onsdag! Legg gjerne ut masse tips til hva man burde se, resturanter, barer, utesteder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg