Packing for Paris

IIK ♥ Imorgen drar vi. Jeg, Hege og Renate drar endelig på vår etterlengtede jentetur til P A R I S. Jeg gleder meg sånn at det kribler i magen. Gøy å pakke antrekk til Paris, man vil jo helst pynte seg for byen. Og i den anledning pakker jeg fine pasteller, og delikate farger. Her er noen nyheter i garderoben som blir med // Denne kåpen har jeg siklet etter lenge, satt meg på liste hos Vivikes i Nedre slottsgate, de ringte idag og sa den var kommet! Passet jo perfekt, siden jeg drar imorgen. De åpner faktisk ikke før imorgen, men jeg fikk lov og komme å kjøpe den idag! Snillinger altså. I tillegg fikk jeg -25%, siden de skal ha det imorgen. Så om dere vil sikre dere noen av godbitene til -25 % hadde jeg ville gått innom der imorgen tidlig ♥
Klør i fingrene etter å bruke disse tingene her ♥ You like?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg