Packing for HEMSEDAL!

Energien er på topp! Spratt opp av sengen tidlig idag, og satte igang med pakkingen. Det gledes noe enormt til langhelg på Hemsedal sammen med 20 venner. Jeg skal bo i leilighet sammen med mine beste, nemlig Malene, Helen og Charlotte – ren jenteleilighet! Det skal bli meg noe skravling, latter og glede i den leiligheten ila helgen. Hahah, jeg er så rar . . Jeg og Malene skal leie bil, og kjører en gang i løpet av formiddagen, og når vi kommer frem er det middag og vin med hele gjengen samlet. Imorgen er det duket for slalom, og lørdag skal vi gå på langrenn. Og selvfølgelig så blir det afterski begge dager, woho! Vi var jo der i fjor også på denne tiden – og det var helt vanvittig moro! Det gledes, det gledes, det gledes. Skiutstyret er pakket og klart. Veldig glad for at jeg kjøpte skipose igår, så slipper jeg å bære og styre så veldig med skiene når vi kommer frem, puh.. Bedre å samle alt opp i én og samme pose. La langhelgen begynne ♥ Vi skrives fra Hemsedal! God nyhet til alle Mari jacket og Fiona skirt elskere – nå har de kommet inn igjen hos Styleway !! Massevis av jakker i offwhite, beige, grå og plommerød – og de finner dere HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg