Packing for Dubai

-Deler av innlegget er annonse-
NÅ kribler det i magen ♥ Dubai om to dager, et av mine favorittreisemål, og jeg storgleder meg! Det er meldt tipp topp vær hele uken, og jeg kan nesten ikke beskrive følelsen av å pakke ned vår/sommerklær! Det tok meg maks 5 minutter å finne 4 kveldsantrekk, det er jo så lett når det er klær man gleder seg til å gå i, skjørt, pumps, vårfarger, nei nå gleder jeg meg altså! Jeg er en liten planlegger når jeg pakker, og prøver å tenke ut alle antrekkene på forhånd, slik jeg slipper å ta med unødvendig mye. Til tross for planleggingen, sååå går det vel alltid så og si i vasken. Og jeg ender opp med å sleeeepe kofferten etter meg på vei til flyplassen, hehe.. Flere som kjenner seg igjen? Er liksom alltid denne .. “Jammen, tenk om” også “men visst..” og “lurt å ha en backup” og ja, de vanlige strofene. Gard er like oppgitt hver gang.. Hittil har jeg kontrollen, men på søndagmorgen, adder jeg vel på en 10-15 kg til.. Sneekpeak på to av antrekkene som blir med i kofferten.

I tillegg til kveldsantrekk, strand og hverdagsantrekk, har jeg alltid en rekke ting jeg MÅ huske å pakke med meg ♥ Solkrem til kropp- og ansikt

♥ Fuktighetskrem

♥ Solbriller

♥ Betakaroten ♥ Bok

♥ Høretelefoner

♥ Sandaler

♥ Bikini(er)

♥ Kamera

♥ Solhatt

♥ Trådløs mobillader



♥ Betakaroten er blant de tingene som er viktigst for meg å ha med, og ikke minst og ta i forkant av reisen. Betakaroten til Good For Me har jeg brukt så lenge jeg kan huske, og ble helt frelst da jeg leste et sted om at den forebygger soleksem, noe som for meg er : Halleluja!! Og – det har faktisk hjulpet meg ekstremt mye. Før slet jeg veldig mye med soleksem på brystkassen, noe som gjorde at jeg ikke kunne sole meg der mer enn typ en-to dager ila ferien. Utrolig kjipt da det gjerne er der, i ansiktet og på armene man gjerne vil bli brun! I tillegg er det helt gull at Betakaroten setter fart på pigmentdannelsen, som faktisk gjør at man får en dypere brunfarge enn om man ikke tar det. ♥ Anbefaler dere som ikke allerede tar betakaroten om å begynne når før sommeren, det er alltid lurt å være litt i forkant, og jo lengre man tar det i forkant – jo bedre vil den fungere når du først kommer i solen, hadebra soleksem, og heihei til en dypere brunfarge! Kjøp Betakaroten her ♥ ♥ Kameraet mitt er jo en selvfølge, siden jeg går rundt med det konstant rundt halsen for å fange opp øyeblikk, ting å se – og antrekk til dere.

♥ Høretelefoner kan jeg vel aldri klare meg uten tror jeg, for musikken er på konstant! Ny favoritt : Above and Beyond – We’re all we need ♥ Bok koser jeg meg virkelig med når jeg ligger på stranden, men nå er jeg ferdig med den forrige jeg leste- og trenger sårt og finne en ny på flyplassen!

♥ Solkremen jeg bruker er Australian Gold – det er den solkremen som lukter best i hele verden, den minner meg om Miami, hav, solbrunhud og ja – jeg bare elsker den. Men må alltid ha en egen til ansiktet, ellers blir det fort urenheter, og det vil vi ikke ha!

♥ Trådløs lader til telefonen .. Hva skal man si, med en iPhone som går tom for strøm bare du ser på den, så er jeg avhengig av å ha den med meg når jeg er på tur, da er man jo ute hele dagen og man ligger jo og trykker på den stadig vekk. Man får kjøpt sånne smarte på Clas O feks, og den er superlett å pakke i vesken. Gleder meg til å dele turen til Dubai med mine kjære lesere! Dere må jo også få være med, hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg