Packing for Dubai


Da er koffertene pakket, og vi er straks klare for avreise til fantastiske Dubai! Våknet av meg selv før klokken 7 idag, blir alltid så giret når jeg skal ut å reise! Men jeg har ihvertfall både fått jobbet, levert bilen på verksted, pakket ferdig (pakket det meste igår) og bakt hjemmelagde knekkebrød. Så nå skal vi kose oss med en deilig frokost før vi drar avgårde. Gleder meg så utrolig masse til kjærestetur nå, bare vi to. Det blir fantastisk ♥ Tenkte jeg skulle kjøpe meg en bok på Gardermoen, blir veldig glad for tips fra dere. Dette innlegget skrev jeg idag tidlig, og fikk mange fine god tur meldinger samt gode boktips fra dere. Tusen takk Jeg skulle legge ut et innlegg til før vi lettet fra Gardermoen, men det endte opp med at jeg klarte å slette dette innlegget her på ett eller annet vis. Ble jo selvsagt superstresset, men tenkte jeg skulle få fikset opp i det når vi var kommet opp i luften.. Men selvfølgelig, akkurat idag fungerte ikke wifi’en på flyet. Just my luck, så var litt irritert for det.. Det endte ihvertfall opp med boken “Et helt halvt år..” etter at mange av dere anbefalte den. Så den gleder jeg meg til å begynne på allerede imorgen.

Vi er trygt fremme på hotellet, klokken er 03.00 her nå. Vi har nettopp dusjet, og akkurat fått maten opp på rommet. Gleder meg utrolig til å legge meg under dynen nå kjenner jeg. Og hotellet?! HJELP, det er så ufattelig fint, og svært! Og rommet er jo like stort som leiligheten hjemme, om ikke større. Gleder meg ihjel til å vise dere bilder, vi er i ekstase. Gikk en liten tur til bassengområdet / stranden, og vi har utsikt over hele skylinen- det er bare så utrolig nydelig. Gjett om det er en frøken som har sommerfugler i magen til imorgen da? – God natt – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg