På tide å lande litt

HEI! Dette er veldig rart å skrive, men jeg har faktisk ingen “trygg grunn” om dagen! Tenk det! Du vet, den tryggheten og roen du har i ditt eget hjem? Så rart! Leverte fra meg leiligheten i går. Og må innrømme at det kom en tåre når jeg satt meg i bilen med siste rest av flyttelasset mitt. Herlighet så trist! Elsker den leiligheten altså, så mye arbeid som har blitt lagt ned i den, og så mange minner! Den har vært med på mye! En oppussing, et samboerskap, en valp, to brudd.. Hehe, og utallige mange stunder med både kjæreste, venner, Levi, fester, middager og sosiale lag. Tror faktisk vennene mine kommer til å savne leiligheten også. Jada, så nå er jeg litt tom i hjertet mitt kjenner jeg. Men det må være lov! Tar nok en stund før jeg klarer å gi helt slipp. Heldigvis har jeg solgt leiligheten til en helt fantastisk fyr, som garantert kommer til å ta godt vare på den.

Den gode nyheten, som noen av dere sikkert har fått med dere på snap ; JEG HAR KJØPT MEG NY LEILIGHET! Jeg fikk den jeg ville ha, og hodet mitt har allerede begynt å spinne rundt på alt jeg må få i boks før overtagelse 5 august. Jeg har så mange planer, og gleder meg vilt til å dele prosessen med dere. Lager en fast oppussingsspalte som sist, så klart! Og slenger på noen vlogger også, så får dere være med på litt av hvert som jeg synes er kjempegøy å pusle med, jeg elsker jo dette! Det var litt av en kamp før leiligheten ble min uten at jeg skal gå inn på detaljene her på bloggen. Jeg var eneste budgiver men det var litt av en kamp likevel. Hele 7 timer tok det før den endelig ble min. Men nå er den min og det er det eneste som betyr noe nå! Jeg skal selvsagt dele finnkode med dere snart, men vil helst vente til kontrakten er i orden før jeg gjør det ♥ Så dere får vente i spenning, hihi!

Starting my weekend here ♥

Nå er jeg utrolig sliten av uken. Jeg har flyttet og styrt på hver eneste dag, og gjort absolutt alt alene (mitt eget valg,) så nå kjenner jeg at det er på tide å lande litt! I helgen har jeg sjekket meg selv inn på et koselig, skjønt hotell, og på mandag flytter jeg inn på Frogner House! Mer om dette neste uke, og jeg gleder meg masse masse til det! Håper dere har en fin inngang til helgen!

12 kommentarer
    1. Blir spennende å følge deg videre med nytt leilighetsprosjekt!
      Hvorfor valgte du å selge leiligheten du var så glad i? Og hvordan er størrelsen på den nye i forhold til den gamle? 🙂
      Masse lykke til!

    2. hei
      Skal snart kjøpe leil selv og håper du har noen tips ang budrunden – er det slik at du sitter på gjerdet og venter på om andre legger inn bud – eller ? – kan du fortelle litt om din prosess ? ( forstår at du ikke kan gå i detalj )

    3. Gratulerer så masse Lene! Blir gøy å se nye leil etterhvert:)
      Ha en super helg! Klem Charlotte

    4. Hei 🙂 Så spennende med ny leilighet og oppussing! Vi har akkurat kjøpt hus, så jeg gleder meg til inspirasjon fra deg 🙂

      Jeg lurer litt på hvordan du har tenkt å gjøre det. Skal du bo i frogner apartments, eller hva det nå het, i hele 2 måneder? Og hva har du gjort med alt flyttelasset ditt? Hvor står det?

    5. GRATULERER så mye, Lenemor! <3 Kjempeglad på dine vegner, godt det gikk veien. Nyt helgen og kos deg masse masse 🙂

    6. Gratulerer med leilighet, den ser veldig fin ut. Finn-koden ligger ute i forumet om deg på kvinneguiden:-) men det ene bildet på kjøkkenet, det fikk du jo i 30-årsgave? Du synes ikke det er litt frekt å levne det igjen (ref. snapchat) når du faktisk har fått det i gave for så kort tid siden?

    7. Å såååå gøy at det gikk din vei, gratulerer så masse med ny leilighet 🙂 Blir spennende å se hvordan du vil ha det nå 🙂 Blir nok lekkert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg