På plass i nytt hjem

Kjole fra H&M / Hårbånd Zara


God kveld dere! Åh, nå er jeg endelig i hus, og føler at jeg har fått en tilhørighet igjen. Den kommer i hvertfall snikende ettersom jeg får kjent på følelsen av å være her. Nå har jeg holdt på å flytte inn ting fra bilen, fått handlet inn litt mat, og snart skal jeg begynne å pakke ut kofferter og litt diverse andre ting. Har jo også en hel bod med flyttelass, men det blir ikke i dag! Taco er kjøpt inn, og jeg gleder meg til en deilig kveld her, bli litt kjent med leiligheten. Kaffemaskinen er kommet opp, og jeg storgleder meg allerede til min første morgenkaffe her.

Ila uken skal jeg få flyttet inn litt interiørting, planter, og gjøre det til litt “Lene” her, og jeg gleder meg massevis til å vise dere bilder til helgen ♥ Jeg skal jo bo her helt til august når jeg tar over den nye leiligheten, og da er det så kos å lage det litt personlig. Men aaah så utrolig fint der er her fra før også, wow!

Sneakpeeks from the new apartment

Fint, ikke sant? Åh – gjett om jeg gleder meg til tiden fremover. Har stor balkong med superfin utsikt også! Nå gleder jeg meg til en ny ukestart. Imorgen starter jeg dagen PT time før jobb, deilig!

14 kommentarer
    1. Så koselig, blir vel godt å komme på plass igjen. Men Lene mor, nå må det komme en etterlengtet vlogg fra en sprudlende Lene! Har fulgt deg så lenge og blir aldri lei. Vil bare ha meeer, vet du..

    2. Det så fint ut, tipper du kommer til å trives der 🙂 Et spørsmål som ikke har noe med dette innlegget å gjøre, den hvite Gucci vesken din, vet du om det er mini utgaven? Den er såå fin <3

    3. Gratulerer så mye med både salg av leiligheten og kjøp av den nye – gleder meg såå mye til å følge med på innflyttingsprosessen der!

    4. Hvor er leppestiften fra der? Og den du hadde på snap med hvit kjole med ei venninne? Var så sykt fine farger!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg